Lillekos Skrevet 9. februar 2007 #1 Del Skrevet 9. februar 2007 jeg vurderer og kjøpe inn utstyr til å lage fotobøker på bestilling,men lurer på om det er marked for dette. Vet flere fotobutikker på nett driver med dette man da må man lage oppsettet selv. det jeg tenkte var å digiscrappe hver side og printe ut og sette sammen til en bok med hard perm.er i kontakt med trykkeri så blir muligens sendt dit for printing for bedre holdbarhet. eneste som kunden hadde trengt å gjøre er å plukke ut bilder. er dette noe du ville kjøp og hva ville du gitt for en bok med 30 sider(15 ark) i ca a4 str? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sitrus Skrevet 9. februar 2007 #2 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg ville kanskje ikke kjøpt det selv, men jeg er vel ikke i målgruppen (har ikke barn, er ikke spesielt opptatt av familiebilder o.l og kunne lagd album selv), men jeg synes det høres ut som en god idè du har. Kanskje hvis du også "customizer" det enda mer, at kunden kan komme med fargeønsker og tema, så kan du tilpasse etter det. Vet ikke hva jeg ville gitt, men se hva fortobutikker tar, og hva du må ha for å få dekt utgifter og sitte igjen med litt inntjening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nalle-maja Skrevet 10. februar 2007 #3 Del Skrevet 10. februar 2007 men lurer på om det er marked for dette. ← De som sitter på Mac kan automatisere boklaging, og få boken innbundet i stiv perm til en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå