Vicky Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 Finner bare hvite og gråhvite innredninger i 2007 katalogen! Lurer fordi vi bor langt fra IKEA og har derfor ikke mulighet til å dra innom butikkene. Noen som har sett det gråhvite kjøkkenet??? Er det en kald farge?
Eliza Doalot Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jeg tror den som heter "Ståt" er kremfarget. Håper iallefall det. Vi har dette og skulle gjerne hatt noen skap til...
Devana Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg var på Ikea for en uke siden og la merke til at de hadde et nydelig kremfarget kjøkken. Merket meg desverre ikke navnet. Dette var på Furuset.
Vicky Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Tusen takk! Skal prøve å ringe dit! Vil gjerne ha ädel eller ståt.
kitekatt Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Vi har ädel kremfarget kjøkken Kjøpte det for 3 mnd siden Endret 9. februar 2007 av kitekatt
Eliza Doalot Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Ståt finnes i både hvit og vanilje. ← Puh...ble litt letta nå, hvis ikka hadde prosjekt "mer skapplass" gått rett i vasken.
Vicky Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2007 Ok, men finner ikke ståt vanilje verken i katalogen eller på nettet?
Andrine Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Søkte på Ikea.se og det kom ikke opp hverken Adel krem eller Ståt vanilje. Prøvde også Ikea home planner, men heller ikke der kom de opp. Så det ser ut som om de er gått ut av produksjon. Selv har vi Lidingø, den heter hvit, men egentlig synes ikke jeg at den er hvit men mere kremfarget.
Cr@sh Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Søkte på Ikea.se og det kom ikke opp hverken Adel krem eller Ståt vanilje. Prøvde også Ikea home planner, men heller ikke der kom de opp. Så det ser ut som om de er gått ut av produksjon. Selv har vi Lidingø, den heter hvit, men egentlig synes ikke jeg at den er hvit men mere kremfarget. ← Ja, kanskje det har gått av prod.? :klø: Endret 9. februar 2007 av Cr@sh
Gjest -eline- Skrevet 9. februar 2007 #13 Skrevet 9. februar 2007 Søkte på Ikea.se og det kom ikke opp hverken Adel krem eller Ståt vanilje. Prøvde også Ikea home planner, men heller ikke der kom de opp. Så det ser ut som om de er gått ut av produksjon. ← Anbefaler å stikke innom IKEA og sjekke for sikkerhetsskyld, da vi la inn kjøkkenet vårt så manglet både benkeplata og sokkellisten vi ønsket i programmet, men de på IKEA sa bare at det skjedde at de oppdaterte programmet feil elns, ikke vet jeg.
Andrine Skrevet 9. februar 2007 #14 Skrevet 9. februar 2007 Ingen norske IKEA-butikker har Adel krem på lager, og på den svenske siden kom det bare opp hvit og bjørk. Men selvfølgelig er det best å kontakte IKEA.
Gjest -eline- Skrevet 9. februar 2007 #15 Skrevet 9. februar 2007 ...det ser vel dårlig ut siden den ikke er i kjøkkenkatalogen for 2007, sjekket nettopp.
Eliza Doalot Skrevet 10. februar 2007 #16 Skrevet 10. februar 2007 Jeg sjekket akkurat kvitteringen for kjøkkenet vårt. Der står det at vi har Ståt Hvit, men innredningen vår er absolutt ikke hvit i sånn kritthvit forstand. Den er ikke mer hvit enn at jeg trodde den het krem eller vanilje, så det er kanskje en idé å sjekke ut såkalte hvite innredninger også?
Cr@sh Skrevet 10. februar 2007 #17 Skrevet 10. februar 2007 Jeg sjekket akkurat kvitteringen for kjøkkenet vårt. Der står det at vi har Ståt Hvit, men innredningen vår er absolutt ikke hvit i sånn kritthvit forstand. Den er ikke mer hvit enn at jeg trodde den het krem eller vanilje, så det er kanskje en idé å sjekke ut såkalte hvite innredninger også? ← Vi har også Ståt hvit. Den er såkalt produksjonshvit. Tidligere (ser det ut som) fantes det også en som het vanilje, som var veldig mye gulere.... som vaniljesaus omtrent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå