Devana Skrevet 9. februar 2007 #1 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Katt på do Noen som har hørt om en katt som har lært å gå på vanlig do før? Jeg foretrekker nå uansett å ha kattedoen her jeg da Edit: Jeg ser det ikke gikk å direktelinke...Hmm...Hvis du vil se det jeg prøvde å linke til så gå inn på hushold, og deretter rengjøring. Nesten helt på bånn...Litter kwitter. Endret 9. februar 2007 av Devana
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har hørt om katter som går på vanlig do før ja, sett det på tv et par ganger. Så det skal jo være mulig å få til. Men det virker jo litt skummelt da, det må da være ganske stor risiko for at katten sklir på doringen og detter nedi...
Devana Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har hørt om katter som går på vanlig do før ja, sett det på tv et par ganger. Så det skal jo være mulig å få til. Men det virker jo litt skummelt da, det må da være ganske stor risiko for at katten sklir på doringen og detter nedi... ← Det var det jeg tenkte også... Jeg hadde nok vært altfor bekymret hvis pusene mine skulle brukt doen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå