Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello babes ;)

Jeg har lyst å gå på en "skikkelig" undertøysbutikk der de er flinke, og kan måle min "virkelige" bh-størrelse. Jeg har hørt at veldig mange bruker feil bh-str, og tror kanskje jeg gjør det selv.. :sjenert:

Er det noen som kan anbefale noen i Kristiansand, evt Stavanger, Haugesund?

Takk for evt svar

:blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen å anbefale? :sjenert:

Skrevet

Jeg bor ikke i Haugesund, men jeg har vært innom slike butikker selv. Synes kanskje jeg fikk litt vel mye hjelp, men det er jo en annen sak.

Den mest vanlige feilen folk gjør med bh'er er å bruke for stor omkrets, og for liten cup. Særlig dette med omkrets er vanlig. (Du kan jo faktisk måle deg under bysten for å sjekke dette).

Bruker du 80B idag, så prøv 75C og 75D neste gang. Husk at går du ned i omkrets, så må du opp én størrelse i cup.

Skrevet

Takk for tips! Skal måle.. :hoppe:

Skrevet
Ingen som har noen å anbefale?  :sjenert:

Hva med Rasmus Tallaksen? Tradisjonsrik forretning hvor du sikkert kan få god hjelp :)

Skrevet
Hello babes ;)

Jeg har lyst å gå på en "skikkelig" undertøysbutikk der de er flinke, og kan måle min "virkelige" bh-størrelse. Jeg har hørt at veldig mange bruker feil bh-str, og tror kanskje jeg gjør det selv.. :sjenert:

Er det noen som kan anbefale noen i Kristiansand, evt Stavanger, Haugesund?

Takk for evt svar

:blomst:

Vet de er flinke på La Senza, men vet ikke om de har den butikken i Kr.sand, Stavanger eller Haugesund.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Anbefaler LaLina i Oslo neste gang du er på tur! Der måler de deg riktig, og du kan handle over nett... Eller kjøpe størrelsen de måler der du bor ;)

Skrevet

Kan man virkelig handle over nett på La Lina? Ble så nysgjerrig at jeg tok turen inn på hjemmesiden deres og kikket, men finner ingen tegn til mulighet for netthandel der.

Skrevet

Jeg handlet på LaLina i Oslo. Hadde egentlig trodd jeg skulle få bedre hjelp enn jeg fikk, siden jeg hadde hørt mye bra på forhånd. Men jeg fikk da et flott undertøyssett :)

Litt off-topic: På undertøyssettet mitt og de andre jeg så i butikken sto det at de skal håndvaskes. Gjør folk virkelig det med undertøy? Jeg føler ikke det blir helt rent da, men det er kanskje bare meg...?

Skrevet
Litt off-topic: På undertøyssettet mitt og de andre jeg så i butikken sto det at de skal håndvaskes. Gjør folk virkelig det med undertøy? Jeg føler ikke det blir helt rent da, men det er kanskje bare meg...?

Jeg kjøpte et undertøyssett før jul, og ble litt irritert da jeg oppdaget at det stod håndvask på lappen. Jeg putta trusa i maskina på 60 grader, og den er like fin :)

Jeg kommer aldri til å håndvaske undertøyet mitt. (Når det er sagt finnes det håndvaskprogram på de fleste vaskemaskiner, slik at dersom man absolutt vil håndvaske, trenger man i alle fall ikke fysisk stå og vaske det for hånd...)

• 2 år senere...
Skrevet

hei hei:) på Det Søte Liv har de utrolig mye fint og bra service! har vært der en del gange, og jeg er storfornøyd med det jeg har derfra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...