Gå til innhold

Lapp med til legen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet ned tingene jeg lurer på (siden det er endel) på en lapp sånn at jeg husker det når jeg skal til legen. Men er det vanlig å ha med en huskelapp sånn? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det ihvertfall. bare sagt fra at jeg vet det er dårlig tid hos leger, derfor blir jeg fort stressa og glemmer halvparten. Sier det med et smil :)

Skrevet

Takk kitekatt. Da sier jeg det samme, så forstår hun det sikkert. Er så redd for å glemme noe denne gangen også, jeg gjør alltid det ;)

Skrevet

Jeg har hatt med lapp mange ganger jeg. Det er en kjennsgjerning at man ofte går ut fra legens kontor og har glemt å spørre om halvparten av det man lurte på.............

"Har du noe mer på lappen din i dag da" spør legen meg - og det uten at jeg har tatt fram lappen min......... Han vet at jeg ofte noterer spørmålene på forhånd :ler:

Skrevet

Jeg har lapp med til legen ja. Har opplevd en gang for mye at jeg har kommet utigjen og glemt å spurt om noe! Så nå skriver jeg ned alt sånn jeg ikke skal glemme noe. Tror legen synes det er helt greit jeg :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra legen at det var flott jeg hadde skrevet ned det jeg lurte på. Så det er ikke noe å være redd for å gjøre :) Blir en del spørsmål nå når jeg går gravid, og det går jo noen uker mellom kontrollene, så jeg kan love det er godt å ha en huskelapp når jeg først skal til jordmor/lege!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har tatt med lapp til legen. Selv om jeg må innrømme at jeg føler meg litt hypokonder. Men er der så sjelden, at jeg føler jeg må benytte anledningen til å få svar på ting jeg lurer på.

Gjest shockgirl
Skrevet

Jeg bruker ofte å ha med meg en lapp når jeg drar til legen.

Er kjekt å ha, siden jeg som oftest trenger nye resepter på diverse tabletter o.l (har kroniske sykdommer), og ikke husker navnet på alt.

Bedre å ha med seg en lapp, istedet for å glemme masse. :)

Skrevet

Takk for svar dere. Jeg tok med lappen til legen.. Han så litt rart på meg, men det får være det samma, jeg husket alt jeg skulle spørre om ihvertfall ;)

Skrevet
Takk for svar dere. Jeg tok med lappen til legen.. Han så litt rart på meg, men det får være det samma, jeg husket alt jeg skulle spørre om ihvertfall ;)

Og det er jo det viktigste. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...