Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hos oss er det 15-20 kuldegrader på dagtid, og jeg lever stort sett et beskyttet liv innendørs. Men i morgen (fredag) må jeg ut og gå i kulda, og ble litt bekymret for huden min. Tenkte å bruke mandelolje i tillegg til fuktighetskrem, men hva med foundation, vil det bidra til å fryse eller tørke huden? Bruker en flytende foundation fra Kanebo.

Luksusproblem, jeg vet, men lurer likevel :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om det,men når det er så kaldt,synes jeg du skulle bruke en kuldekrem under.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over, men hvis du bekymrer deg for det, trenger du ha på sminke i det hele tatt da?

Litt o/t men er du alltid inne når det er kaldt? Da hadde jeg omkommet, må ha frisk luft og vind i kinnene for å føle meg frisk og vel. Og får så fin farge i kinna ;)

Og hva er kuldrekrem? :sjenert:

Skrevet

En kuldekrem er en krem som er veldig fet og som legger seg som en hinne på huden.Så mye at det er umulig for kulde og trenge igjennom.

Prøv gjerne kuldekremen fra Decleor.

Du må for all del ikke bruke kremer eller foudation eller kremer inneholdene vann,da dette vil fryse til is på huden når du er ute.

Skrevet

jeg er alltid inne når det er kaldt,men siden jeg bor langt nede på sørlandet,er det vanligvis ikke så mye kulde.Hvis du fyrer med ved eller lignende.er det lurt å sette en kjele med vann oppå,slik at lufta blir fuktigere. :klem:

Gjest Vidvandre
Skrevet

Her i innlandet er det 15-20grader hver dag nå, men neimen om jeg hadde orket å være inne hele tiden! Så da får heller huden min tåle litt is, for ut må jeg! ;)

Skrevet

Alltid inne?? Hadde jeg aldri klart. Enig med vidvandre. Forresten, må dere ikke på jobb/skole? Her er det ofte under 20 minus på vinteren, men jeg går da ut likevel. Bruker en fetere krem om vinteren enn om sommeren, og bruker minaralsminke fra Glo Minerals over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...