Linalur Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Til alle flinke forumister.... Håper noen kan hjelp meg. Fått meg ny og fin laptop.. hp.. ikke spør meg om noe mer teknisk ang denne.. er veldig ny på pc fronten... Problemet mitt nå er at mitt integrerte webcamera ikke virker! Når jeg skal aktivere cam får jeg melding om at det ikke er aktivert, eller at det brukes av et annet program?? Jeg vet det er aktivert, og jeg vet det ikke brukes av et annet program... Noen som vet hva jeg skal gjøre? Anyone? :
Linalur Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2007 Tusen takk for tips. Du kunne ikke være så snill å forklare meg hvordan jeg installerer drivere på nytt? Er litt flau over at jeg kan så lite, men man lærer så lenge man lever...
Gjest Bobcat Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Drivere finner du blant den programvaren som ble levert sammen med maskinen og/eller på produsentens hjemmesider (i dette tilfellet HP). Har en HP selv, og det skal ligge oppdaterte til hvert av deres produkter her: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/static_...dlc=en〈=en& Du finner også stort sett all den informasjonen du trenger i forbindelse med intallasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå