Gå til innhold

Smokker til premature

Anbefalte innlegg

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Noen som vet hvor en får tak i smokker til premature babyer?

Skrevet

På apoteket kanske?

Jag vet inte men där skulle jag fråga i alla fall.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

God idé :) Var innom på Babyshop og spurte, men til tross for et overveldende utvalg i smokker, hadde de ingen til premature.

Skrevet

I Sverige tror jag Babyland kan ha det, de har prematurblöjor och prematurkläder i alla fall.

En väninna till mig fick en tidig prematur och hon gick på dockavdelningen i leksaksbutiken för att hitta kläder första tiden... men smokk tror jag aldrig att sonen hade?

Skrevet

Jeg lette etter det når Snupp var nyfødt fordi hun brakk seg av alle smokkene vi prøvde (vi hadde et anselig utvalg etterhvert).

Jeg var innom alla babybutikkene i nærheten samt en drøss apotek. Svaret var det samme overalt; Alle trodde det fantes , men ingen hadde noen gang sett en.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Takk for svar :) Jeg vet det finnes, for de fikk en slik smokk til vesla på sykehuset, men de har ikke klart å finne den noe sted etterpå. Jeg får lete litt.

Skrevet

Titta titta!

Jag hittade en prematurnapp från NUK (napp=smokk)

http://www8.vgregion.se/mun-h-center/Archi...temId=130&sou=0

"Napp för prematura barn <1.750 gram. Nappen är så liten att den ej uppfyller standarden. En klinik måste skriva på "declaration of usage", som bla försäkrar att nappen inte används utanför kliniken."

Det kan vara därför ni/de inte hittar den i någon butik? Kanske kan de få en via sjukhuset eller läkaren?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Takk skal dere ha, jenter! :)

Jenta som skal ha den er 2 kilo, så hun er over den 1750 grams-grensa du siterte, Furstina. Dermed sendte jeg like godt en mail til NUK og spurte hvor jeg kunne få tak i, så får vi se hva de sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...