Amalie_85 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 pappa har bursdag og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gi til han! Han er over 40 og har det meste! Hva gir man til han da? ikke kan jeg kjøpe klær da jeg ikke vet størrelse (og heller ikke vil sprøre) Og jeg kan ikke gi gavekort på det når han ikke syns det er festlig å gå i butikker! Noen forslag?
Mini_me Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Har han noen hobbier? Dersom han ikke allerede har en sykkel, hva med å kjøpe en? Eller blir det for dyrt? * reisegavekort *sportsutstyr * bøker ---det er ikke lett, sliter med det samme problemer selv
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Noe han kan kose seg med da? En kurv med yndlingssnopet hans, cognac, et blad om noe han interesserer seg for eller lignende... Eller verktøy... Min far har garasjen full, men han ønsker seg alltid et eller annet uansett. (Omtrent som meg og klær ) Ei ålreit klokke
Modesta Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ender alltid med å kjøpe friluts og tur ting til pappa. Bergens lue, hodelykt, ullvangsokker mm. Ellers er bøker, musikk og filmer greie gaver dersom han liker sånne ting. Vi har noen ganger slått oss sammen (søsteren min og meg) og kjøpt show biletter, kino biletter eller gavekort på resturant til han. Kommer an på interesser. Men er enig, fedre kan være vanskelig å finne ting til
Amalie_85 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Hmmmm mange gode forslag! Men sykkel er for dyrt! Jeg har funnet ut at jeg ikke kjenner pappaen min så godt Men jeg fant noe endelig da! Pappa og stemor er veldig gla i lys, og ønsker seg alltid lys og servieter, kjempe kjedelig......men jeg kjøpte noen enkle pene lys i sylinderform så skal jeg skrive på dem med maling! å jeg er super kreativ akkurat nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå