Gå til innhold

Gutter og visualitet.

Fremhevede innlegg

Gjest Edel-Mari
Skrevet

Jeg hører så mye om att gutter er så visuelle.

jeg er litt visuell men hører også mye under pulings. :ler:

så tenker jeg att gutter dem ser på puppene, rumpa og sånn under sex men hva med ansiktet? :)

legger dere merke til i fjeset når vi vris oss av nytelse? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart :) Ingenting er bedre enn å se en jente nyte det :)

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

JA, for helvete :ler:

Ikke gjem ansiktet, det er så deilig å se på det :)

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Jeg hører så mye om att gutter er så visuelle.

jeg er litt visuell men hører også mye under pulings. :ler:

så tenker jeg att gutter dem ser på puppene, rumpa og sånn under sex men hva med ansiktet? :)

legger dere merke til i fjeset når vi vris oss av nytelse? :)

Jeg ser ikke så mye på kroppsdeler på den måten jeg tror du beskriver, mer på det vi gjør sammen, og så ansiktet da. Hva som skjer med øynene, mimikk... blikkontakt. Jepp, det er fint det.

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Jeg ser ikke så mye på kroppsdeler på den måten jeg tror du beskriver, mer på det vi gjør sammen, og så ansiktet da. Hva som skjer med øynene, mimikk... blikkontakt. Jepp, det er fint det.

når du skriver ' mer på det man gjør sammens', mener du da liksom hvis jeg tar på rumpa di eller kuken din? mens du ser det ?

Gjest Gjest_kaare_*
Skrevet
når du skriver ' mer på det man gjør sammens', mener du da liksom hvis jeg tar på rumpa di eller kuken din? mens du ser det ?

Eller i munnen. det er sexy det. blikkkontakt da.

Skrevet

Når man kjenner at nyttelsen og orgasmen begynner å nærme seg for begge to, da skal man kun fokusere på øynene til den andre... La den andre seg deg dypt inn i øynene mens dere lar orgasmen komme, for da vil dere oppleve en nærhet, og se og oppleve orgasmene sammen på en helt utrolig og personlig måte sammen...

Og fokusere på kroppsdeler vil bare få den andre til å føle seg alene under orgasmen...

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Hmm :ler: forklare det da..? Se på at jeg glir inn, se på ansiktsuttrykk, kjenne hvordan det klemmer lengre og lengre inn mens jeg ser på at jeg glir inn.. sånt tenker jeg på. Ikke under orgasmen, men mens man bygger opp til den :)

Skrevet
Når man kjenner at nyttelsen og orgasmen begynner å nærme seg for begge to, da skal man kun fokusere på øynene til den andre... La den andre seg deg dypt inn i øynene mens dere lar orgasmen komme, for da vil dere oppleve en nærhet, og se og oppleve orgasmene sammen på en helt utrolig og personlig måte sammen...

Og fokusere på kroppsdeler vil bare få den andre til å føle seg alene under orgasmen...

Skal og skal ... Det er da helt individuelt hvordan man opplever blikkontakt, etc under sex/orgasme. Jeg hadde ikke fiksa blikkontakt under orgasme - da har jeg andre ting å konsentrere meg om.

Skrevet
Skal og skal ... Det er da helt individuelt hvordan man opplever blikkontakt, etc under sex/orgasme. Jeg hadde ikke fiksa blikkontakt under orgasme - da har jeg andre ting å konsentrere meg om.

Jeg er også der. Lukker øynene og bare nyter. Blikkontakt kun av og til.

Jeg sanser på helt andre måter enn å bruke synet.

Skrevet

Ooo.. Avataren din var kjekk :sjenert:

Og jeg tror jeg veldig gjerne hadde likt sånn sex som du beskriver!

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Ooo.. Avataren din var kjekk  :sjenert:

Oioi karma sutra. Hva skal du vel med nettprofil når du har KG? :sjarmor:

Skrevet

Morsomt når folk klarer å skrive nickene sine feil.

Det heter "kama sutra". Karma er noe helt annet..

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Morsomt når folk klarer å skrive nickene sine feil.

Det heter "kama sutra". Karma er noe helt annet..

trodde det var gjort med vilje jeg.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Er en hel tråd om stavefeilen til KaRma Sutra... Vi som påpekte det er sutrete og uten humør og kommer aldri til å få oss menn... Så pass deg gjest :)

Skrevet

pfft... det var bare Karma som Sutra... *rå-ler av egen morsomhet og klasker seg hysterisk på lårene*

Skrevet

*fniser* ... jeg er fjolle.. hihihi..

Skrevet (endret)
Oioi karma sutra. Hva skal du vel med nettprofil når du har KG?  :sjarmor:

Ja, si det... Bildet er av meg, men litt gloosy :)

Endret av karma sutra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...