Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker vanligvis Diorshow (som ikke er vannfast). Er fornøyd med den, men den tåler IKKE vannn og snø i det hele tatt! Er den vannfaste Diorshow verd å prøve? Andre anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er superfornøyd med den vanlige diorshow, men synes den vannfaste er grusom. Den drysser og klumper seg. Har til nå ikke funnet noen vannfast mascara som er bedre enn aqualash fra Max Faktor faktis.

Skrevet
Bruker vanligvis Diorshow (som ikke er vannfast). Er fornøyd med den, men den tåler IKKE vannn og snø i det hele tatt! Er den vannfaste Diorshow verd å prøve? Andre anbefalinger?

Den smitter av.

Skulle gjerne funnet en god en selv:)

Skrevet

Ja, jeg har erfaring med den mascaren og den har gått rett i søpla.

Tørr,klumper og drysser.

Skrevet

Jeg har også kjempeproblemer med den vanlige DiorShow i snø/regn.. Venninnen min har den vannfaste og sier den er som vanlige mascaraer.. altså den vannfaste DiorShow er like vannfast som en vanlig ikke-vannfast maskara

Skrevet (endret)

Vannfast og vannfast fru Blom.

Nåja, den er så lite vannfast at da jeg var ute i tjue blå og snøvær og kom inn igjen så hadde den smittet av både her og der.

Ikke tørk deg i øynene med den på, for da ser du enten ut som om du har fått deg en skikkelig blåveis eller har et par ting felles med en panda.

Endret av Frøken¤Fryd
Gjest Deception
Skrevet

Den vannfaste Diorshow-en gir veldig fine vipper, men å kalle den vannfast er hån mot vannfaste mascaraer. Lancome og Rubinstein har de beste vannfaste, etter min mening.

Skrevet

Enig med andre, den kan ikke sammenliknes med den vanlige Diorshow. Ga absolutt ikke så fine vipper, så den ble liggende ubrukt...

Skrevet
Enig med andre, den kan ikke sammenliknes med den vanlige Diorshow. Ga absolutt ikke så fine vipper, så den ble liggende ubrukt...

Samme her :forvirret:

Skrevet

Jeg liker den vannfaste jeg! Men den vanlige er bedre altså, tror de stoffene som gjør maskaraer vannfaste også gjør at de blir lettere tørre og dryssete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...