Gå til innhold

Lenge siden sist

Hva foretrekker du første kvelden sammen etter uker fra hverandre?  

1. 1. Hva foretrekker du første kvelden sammen etter uker fra hverandre?

• Film og pizza ?
      19
    • Restaurant, fest og dans ?
      1
    • Middag hos svigerforeldre ?
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har vært borte fra hverandre i flere uker, man har savnet hverandre, tenkt og fantasert, grublet og gledet seg. Endelig kommer kvelden, den første kvelden sammen på lenge. Hva skal man gjøre sammen denne vidunderlige kvelden?

Skal man;

*Leie film, bestille pizza, sitte i sofaen og kose hele kvelden gjennom, og når man måtte ønske, trekke seg tilbake til soverommet og dets gleder ?

*Spise ute på restaurant, gå rundt i byen, på byn, danse, feste, for så å dra hjem sammen hvor man kan gjøre hva man vil ?

*Spise middag hos svigerforeldre, som også er glad for "sammenkomsten" og mer enn gjerne vil treffe dere begge ?

Eller kanskje noe annet? :)

Skrevet

Jeg innser jo det at denne avstemningen ville gjort seg bedre inne på samliv :P

tihi, men det får så være! Håper dere svarer ;)

Hilsen Birthe!

Skrevet

Ingen av delene om jeg skulle planlagt.

Teori:

Jeg ville hatt en flaske rødvin eller tre - en riktig god middag etter humør og anledning. En kjøttrett med en nydelig salat fx.

Dessert. Og likør til kaffen.

Kunne jeg ikke ha fikset dette hjemme, villle jeg kanskje gått ut for å spise, men ikke med fest og dans.

Praksis:

Og når jeg kommer hjem etter et par uker borte (ja, det hender) så bestiller vi pizza og snakker. Og det synes jeg er helt herlig.

Forskjellen på teori og praksis er om det er han eller jeg som har vært borte. Han pleier å spørre hva jeg ønsker meg - og jeg svarer pizza. jeg spør ikke han, men lager et litt mer gourmetpreget måltid enn pizza.

Begge deler er like bra, for det viktigste er at vi er sammen igjen.

Skrevet

Hadde gått for pizzaen jeg også. Eller ut på restaurant først og så hjem til film og kos.

Tolker dette som at dere er sammen igjen nå. Kos dere da, ikke no tull. :wink:

Skrevet

film og pizza. når vi ikke har sett hverandre på lenge, det trenger ikke og være et at en er bortreist men i perioder jobber vi veldig forskjellig. og når vi skal ta igjen for det skal det bare være oss to.

Gjest *Perser*
Skrevet

Hver gang mannen i huset kommer hjem fra jobb (etter 16dager) Så pleier jeg å lage kjempe goood middag, og før jeg ble gravid kjøpte jeg alltid noe godt å drikke... og vi sitter og snakker og koser oss med maten og hverandre....

Film hmm det har vi ikke tid til når han kommer hjem :lol:

Kos og klems :)

Kos dere :wink:

Skrevet

Röstade på "film og pizza", även om det inte är riktigt så det går till... Har någon av oss varit borta, vill vi ha en lugn hemmakväll och prata när vi träffas igen. Det händer ju att vi sådana gånger äter pizza, men det är sällan vi ser en film en sådan kväll.

Gjest Zalomine
Skrevet

Pizza og film er det nærmeste jeg kommer.

Har et avstandsforhold bak meg, vi så hverandre bare 1-2 ganger i måneden. Ut, nei vi var vel nesten ikke ute av hybelen den helga engang.... :oops:

Vel, nei, når man har vært fra hverandre lenge, da vil i alle fall jeg prioritere å være alene, SAMMEN. Video hadde jeg nok skippa, men pizza er enkel mat. Hjemmekveld, definitivt.

Skrevet

Er i et forhold hvor vi ser hverandre sjelden (ca 1 gang i mnd), det blir nok film og pizza på oss. I hvertfall avslapping, kos og snakkeing sammen, bare jeg og ham. :)

Julie.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, er ganske enstemmig pizza og film, ja :)

..tenkte meg egentlig! bare lurte på hvor mange som kanskje kunne komme til å stemme på de andre, hehe :)

Skrevet

Hvorfor må man se/leie film da?? :roll:

Har man vært fra hverandre en stund så må det vel gå an å ha en kveld uten noen form for "underholdning" som en film - bare kose, prate - være sammen!

Med god mat - gjerne pizza eller annen snacks......... litt rolig musikk.

Så jeg går for punkt 1 jeg - UTEN film. 8)

Skrevet

Når jeg kommer hjem til kjæresten min etter måneder i utlandet så pleier jeg å være så sliten etter reisen at vi bestiller pizza eller lager noe enkel mat. Og så drar vi ut og spiser og koser oss på restaurant et par dager etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...