Dior Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hvilket av disse to er den beste. Da tenker jeg po free shipping,moms. Og ikke minst om produktene er ordinervare eller fake? Hort mye bra om Sn.Men lookfantastic virker mer seriost liksom... Skal bestille varer til over 1000 kr.Sa ma vare sikker liksom. Takker for hjelpsomme svar:)
Gjest Deception Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 (endret) *slettet* Endret 8. februar 2007 av Deception
Gjest Blanca Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Begge sidene er seriøse, og begge fører originalvarer. LF er raskere på levering (UK) enn SN (Hong Kong). Bestiller du for over kr 1000 må du betale både moms og toll. SN refunderer visstnok disse utgiftene (jeg har aldri giddet å styre med det) og du betaler heller ikke frakt hos SN. Jeg bruker begge, LF til hårprodukter og SN til diverse sminkesaker. Jeg holder meg alltid under kr 200 for å slippe moms/toll, men det kan jo hende du sparer litt om du bestiller mye.
Dior Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2007 Jeg bor i utlandet.Sa slipper tollen....
Gjest Keycha Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Hvordan fungerer det når man bestiller på LF? Med betaling og sånn? Jeg er litt redd utenlandske greier... :D Hårproduktene er jo mye billigere på LF enn her i Norge. (Hurra for det!)
nynne Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 hva kommer frakten på fra LF da? eller avhenger det av str på pakken?
Dior Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2007 Bestille noen varer for 3 timer sida.Og sjekket Shipment status,og da star det: Payment confirmation is pending Tar litt tid da eller...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå