Gjest Nivvy Skrevet 20. februar 2003 #1 Skrevet 20. februar 2003 Noen som vet hvilke forretninger som selger slike skjørt? ...rutete kneskjørt? ( også kalt skotteskjørt ) Jeg har lett og lett, er umulig å finne...MÅ jeg virkelig på en spesialforretning? Isåfall hvilken? Vil helst ha noe med litt bra kvalitet! Kanskje noen som vet om en forretning i Bergen som selger slikt?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. februar 2003 #2 Skrevet 20. februar 2003 House of Scotland har slike skjørt, der kan du også kjøpe dem i Burberry-ruter (ekte Burberry). Milla
Gjest Nivvy Skrevet 20. februar 2003 #3 Skrevet 20. februar 2003 Ja, tenkte meg det måtte bli noe sånt Takk for hjelpen! *finne nærmeste butikk*
Gjest Nivvy Skrevet 20. februar 2003 #4 Skrevet 20. februar 2003 Jammen, søren så vanskelig... *sur på oslo* *sur på bergen* *sur på alle butikkene som ikke starter opp i bergen* Grrr... MÅ jeg reise helt til Oslo? Hmm...jaja, får vel gjøre det, da.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. februar 2003 #5 Skrevet 20. februar 2003 Jammen, søren så vanskelig... *sur på oslo* *sur på bergen* *sur på alle butikkene som ikke starter opp i bergen* Grrr... MÅ jeg reise helt til Oslo? Hmm...jaja, får vel gjøre det, da. Hvis du tar nøyaktige mål av deg selv kan kanksje butikken sende skjørtet til deg. Milla
Gjest Morticia Skrevet 20. februar 2003 #6 Skrevet 20. februar 2003 H&M, Only og Vero Moda har også slike skjørt - ihvertfall i verdensmetropolen Stavanger.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. februar 2003 #7 Skrevet 20. februar 2003 Til ett slikt skjørt kan du ikke ta feil med tilbehør som sort høyhalset mohairgenser, sorte strømper og knehøye støvler. Milla
Gjest Nivvy Skrevet 20. februar 2003 #9 Skrevet 20. februar 2003 Ja, og Milla; hva kommer prisen på et ekte Burberryskjørt av denne typen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå