Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg forstår meg ikke på mannfolk... Jeg har nylig blitt sammen med en mann som jeg begynner å bli litt usikker på. Jeg har full jobb og tar fire fag på fritiden så jeg har litt å drive med om dagen. Til tross for dette så prøver jeg å være hos han så ofte som mulig, et par ganger i uka + i helgene... (vi bor en halvtimes kjøring fra hverandre).

Igår var jeg hos han, og jeg glemte igjen foundation min der. Jeg ringte han for å si fra om at jeg kom innom for å hente den idag, og da fikk jeg et sint(!) svar om at han synes det er merkelig at jeg kunne ta meg tid til å hente den, men ikke besøke han... Men i mine øyne ER det jo et besøk da. Og han skal bort uansett senere i kveld.

Jeg skjønner ikke hva han reagerer på!! :forvirra:

Han sa: "Dette sier ALT om deg".

Hva er problemet hans? Jeg blir både lei meg og sint!! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Det virker jo som han synes at du ikke prioriterer ham, og at han kanskje føler seg litt bortglemt? Jeg sier på ingen måte at du har glemt ham, bare at han kanskje føler det slik...

Og kanskje hadde han bare en dårlig dag, og tok det ut på deg? Slikt hender...

Skrevet

Er det ikke bedre at han kommer til deg da?

Så sparer di hvertfall den tiden!

:)

Skrevet

Jeg sender ham minst tre mld iløpet av arbeidsdagen og ringer ham alltid når jeg er ferdig på jobb. Forteller ham hele tiden at jeg er glad i ham at jeg synes han er verdens kjekkeste, deiligste osv...

Jeg blir nesten litt redd, for jeg bruker all min ledige tid på han, men det er aldri nok. Jeg blir stadig beskyldt for å ha flere menn...jeg aner ikke hvorfor for ikke har jeg noe slikt rykte på meg og jeg har aldri gitt han noen grunn til å tro noe sånt heller...

Humøret hans kan skifte iløpet av to sekunder og han kan komme med de villeste beskyldninger..

Er han bare veldig usikker på seg selv eller kan det være noe som ligger dypere? Jeg får ikke akkurat noe lyst til å fortsette forholdet med han når han oppfører seg på denne måten!

Jeg har sagt fra til ham at jeg synes han til tider er urimelig, men da får jeg til svar at det er meg det er noe galt med som får han til å føle seg på denne måten.

Det er som regel jeg som er hos han og tar kontakt.

Gjest Schnupps
Skrevet

Hva f...?

Hvorfor er han så PMS dersom det som regel er du som tar kontakt og drar til han??

FOR en fyr!

Mumler: beskylder dama for å ha flere menn!

Skrevet

Jeg skjønner godt at du blir usikker. Han hørtes ut som en furten fyr som ikke greier å stole på deg - og så lenge du vet du er til å stole på selv bør du ikke godta dette. Kanskje det er noe som kan løses ved bedre kommunikasjon, og at han innser sin del av problemet, men jeg ville nok kanskje vurdert å trekke meg unna, gitt.

Skrevet

hadde jeg vært deg hadde jeg snudd på hælen å gått i motsatt retning. høres ikke bra ut det der å ihvertfall ikke så tidlig i et forhold

Skrevet
Jeg har sagt fra til ham at jeg synes han til tider er urimelig, men da får jeg til svar at det er meg det er noe galt med som får han til å føle seg på denne måten.

Han har problemer, ingen tvil om det... Og det at han sier at det DU det er "noe galt" med fordi du får han til å føle seg på denne måte tyder på at han er lite selvbevisst. Hvis jeg var deg ville jeg vært ytterst skeptisk til denne fyren, og sagt klart i fra at sånt finner du deg ikke i å bli behandlet dersom dere skal fortsette forholdet...

Skrevet

Igår var jeg hos han, og jeg glemte igjen foundation min der. Jeg ringte han for å si fra om at jeg kom innom for å hente den idag, og da fikk jeg et sint(!) svar om at han synes det er merkelig at jeg kunne ta meg tid til å hente den, men ikke besøke han...

Du burde kanskje heller sagt at du kommer på et lite besøk i dag også, i stedetfor å si at du kommer for å hente sminkegreier. Men han virker jo litt spesiell. :S

Skrevet

Furten, humørsjuke og oppfarende mennesker er ikke gode kjæresteemner, uansett kjønn. Jeg hadde aldri orket. Enten får man si i fra om det som plager en på en ordentlig måte, eller så kan det være det samme med hele greia.

Skrevet
Jeg sender ham minst tre mld iløpet av arbeidsdagen og ringer ham alltid når jeg er ferdig på jobb. Forteller ham hele tiden at jeg er glad i ham at jeg synes han er verdens kjekkeste, deiligste osv...

Jeg blir nesten litt redd, for jeg bruker all min ledige tid på han, men det er aldri nok. Jeg blir stadig beskyldt for å ha flere menn...jeg aner ikke hvorfor for ikke har jeg noe slikt rykte på meg og jeg har aldri gitt han noen grunn til å tro noe sånt heller...

Humøret hans kan skifte iløpet av to sekunder og han kan komme med de villeste beskyldninger..

Du er den som tar kontakt. Du ringer til han og sender meldinger. Du besøker han og bruker all din ledige tid på han. Allikevel blir det ikke nok. Han kritiserer deg for ikke å besøke han. Ser du ikke selv hvor urimelig dette er. Du sier selv at han aldri får nok, og det har du helt rett i. Om du står på pinne for han døgnet rund vil det aldri bli bra nok.

Så kom deg vekk før mens du ennå kan. Han kommer aldri til å endre seg. Han virker som en superegoist.

Skrevet

Ja, dere har rett. Det er veldig slitsomt å hele tiden måtte være påpasselig på at han skal være fornøyd!! Han går ikke akkurat ut av sin vei for å gjøre meg fornøyd.. og det skal jo gå begge veier, ikke sant? Han har til og med klart å si at jeg er lite empatisk siden jeg tenker på meg selv når det gjelder studier..

Skrevet

Begge har like mye og like lite rett til å være sur.

Skrevet

Er han bare veldig usikker på seg selv eller kan det være noe som ligger dypere? Jeg får ikke akkurat noe lyst til å fortsette forholdet med han når han oppfører seg på denne måten!

Fyren har noen problemer liggende et sted. Hvis ikke du har lyst til å være den som starter jobben med å løse dem, så tenk deg godt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...