taliee Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 men sliter med hvilken å hva som er bra osv?.... har noen peiling? Tenkte å bestille fra utlandet, billigere... men da trenger jeg litt hjelp, så forsøker det her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor ikke bare kjøpe en sånn liten dings som du kobler til dvd-spilleren sånn at den blir til en "karaokemaskin"? Koster vel kanskje 500 kroner eller noe sånt. Følger vel med en dvd og en mikrofon tror jeg, og så kjøper du bare flere karaoke-dvd'er etterhvert hvis du vil ha flere sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taliee Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2007 funker de bra da? har du prøvd det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) funker de bra da? har du prøvd det før? ← Jeg har ikke prøvd det, men faren min har det, så jeg har sett på en god del ganger, og det funker bra ja. Hvis man bare skal ha det hjemme allikevel så tror jeg ikke man merker noen stor forskjell egentlig. Endret 8. februar 2007 av Kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 SINGSTAR!!!! oioi, jeg har vært på endel "Singstar-vorspiel" til nå, selv om jeg ikke trodde det var no for meg! Kjøp deg en Playstation og kjøp Singstar-pakke med mikrofoner og dvd. Har vel kommet ut en 7-8-9 dvd'r i serien tror jeg! Playstation kan du jo bruke som DVD-spiller og til andre spill også, så man får jo "mer for penga" enn å kjøpe en karaokemaskin vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 SINGSTAR!!!! oioi, jeg har vært på endel "Singstar-vorspiel" til nå, selv om jeg ikke trodde det var no for meg! Kjøp deg en Playstation og kjøp Singstar-pakke med mikrofoner og dvd. Har vel kommet ut en 7-8-9 dvd'r i serien tror jeg! Playstation kan du jo bruke som DVD-spiller og til andre spill også, så man får jo "mer for penga" enn å kjøpe en karaokemaskin vil jeg tro? ← Jeg har også singstar, men det blir jo ikke heeelt karaoke da, siden man hører originalstemmene også (eller kan dette tas bort?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karina44 Skrevet 11. februar 2007 #7 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei! Gå inn på Fun Karaoke. Der er det forresten en Karaokepakke nå til kun 1840,- Det er karaokemaskin, 14 karaoke-dvd'er pluss 1 mikrofon. Fjernkontroll følger med! Mannen min kjøpte karaokemixeren til 895,- men det er en del kompliserte koplinger på den så jeg ville kjøpt karaokespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå