Gjest Nivvy Skrevet 20. februar 2003 #1 Skrevet 20. februar 2003 Et tips til alle databrukere; Vask dere jevnlig i ansiktet om dere sitter leeenge foran pc'n... Det MÅ være fler enn jeg som får "fet" hud av å sitte i timesvis foran pc'n? Er lurt å rive seg bort fra skjermen, ta seg 5 minutter på badet, klæsje litt vann og såpe i ansiktet! Følelsen etterpå er helt fantastisk! Huden min er mye snillere mot meg etter at jeg begynte å vaske den jevnlig ved mye databruk! Kanskje ikke riktig sted å putte Datahud, men tenkte det er vel her de fleste databrukere titter innom, om de først gjør! Kose dere foran pc'n! Hilsen Birthe!
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #2 Skrevet 20. februar 2003 Det kan også hjelpe å rive seg løs fra pc-en og ta seg en tur ut og få frisk luft.
Gjest Nivvy Skrevet 20. februar 2003 #3 Skrevet 20. februar 2003 Ja, hehe, riktig, riktig ...men er desverre, for veldig mange personer, enten via jobb eller studier, at de må sitte mye foran pc'n...sånn er det bare, desverre! Såå....er bare å vaske seg foran og også kanskje bak ørene hehe! ..så slipper man bekymre seg for uren eller feit hud når man skal annet! Eller hva?
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #4 Skrevet 20. februar 2003 Jada - jeg vet det - måtte bare... sitter mye for an pc-en selv. MEN det går faktisk an å begrense seg. Sette et klokkeslett hvor man faktisk skal lette på datarompa si og komme seg på en halvtimes/times tur ut,. Man blir ikke mindre effektiv av det. Så litt alvor er det i det også. Det vil dessuten gjøre godt for hele kropen, øyne, inni hue, blodsirkulasjon etc.
Gjest Nivvy Skrevet 20. februar 2003 #5 Skrevet 20. februar 2003 Hehe, ja, du har så rett, så rett Er viktig å ikke bruke FOR mye tid foran pc'n...tiden går ofte veldig fort når man først har sittet seg ned, spesielt når man bruker internett, er alltid noe man må se...oisann, der glemte jeg middagen, åh, nei, gikk jeg glipp av kvelds? Søren, er klokken blitt SÅ mye?! IIiiik! Ikke bra, nei !!
kozesmurf Skrevet 20. februar 2003 #6 Skrevet 20. februar 2003 pc-hud.. den der va nye.. bruker du kjernekraftverk til intern strømforsyning eller no ??? at huden bjynne å henga itte ett et år foran pc'en og taxi til å hente pizzaen din.. då e eg me på "pc'hud" menne altså.. friskluft *pust innnnnn..... pust uuuuut* utforbi dørå di.. sikkert et bra tips bare det mosjon e tingen uansett kor mye du sitte på rauå om dagane.. vann i tryne.. jaja.. du våkne ihvertfall
@lfa Skrevet 21. februar 2003 #7 Skrevet 21. februar 2003 Jeg får ikke fet hud av å sitte foran pc'n, og jeg synes jeg sitter mye foran den... Men kanskje det er derfor jeg får så tørr hud? :-? Ellers er frisk luft, noe man kan få gjennom verandadøra ved siden av meg her... Neida, jeg prøver å ikke sitte for lenge, men det er ikke så lett. Har man først satt seg ned med noe, skal det noe til før man kommer på å reise seg igjen.
jordbær Skrevet 21. februar 2003 #8 Skrevet 21. februar 2003 Datalæreren vår fortalte at man kunne få hudsykdommer av PCen. bla. akner. Det har litt med statisk elektrisitet å gjøre. Når støvpartikler treffer en vanlig skjerm, blir de skutt bort igjen. Og disse får vi i ansiktet. Tror det var slik hun forklarte det.
Trebarnsmor Skrevet 21. februar 2003 #9 Skrevet 21. februar 2003 ja da huden reagerer på pc`en. Jeg får ikke prikker i ansiktet lenger som jeg gjorde før.Men da smurte jeg en fet krem i ansiktet,og det hjalp. Nå hender det at jeg blir knall-rød i kinnene og føler at ansiktet er glovarmt.SOm om jeg skulle ha solet meg.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #10 Skrevet 21. februar 2003 med mindre dere har skjermer fra 80-tallet, så vil dere aldri merke noen stråling av å sitte foran, dette er fullstendig bullshit... forklaringen om statisk elektrisitet er såpass på jordet at man bør stille spørsmål ved opptakskravene til lærerskolen...
Trebarnsmor Skrevet 22. februar 2003 #11 Skrevet 22. februar 2003 Ja vi alle er lystløgnere......... Det er faktisk mange som reagerer på strålingen fra skjermen.Det kommer ann på hvor ømfintlig man er kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2003 #12 Skrevet 22. februar 2003 nei, det kommer an på hvor teit man er i hodet og innbiller seg ting.. og til din informasjon skrives nicket ditt "tobarnsmor", en orddeling der tyder på lav utdannelse...
Trebarnsmor Skrevet 22. februar 2003 #13 Skrevet 22. februar 2003 Kommer an på hvordan man vil ha nicket vettu.Jeg er ikke her for å imponere med grammatikken.Det er mange rare Nicker..... Ro deg ned skatten!!
Gjest Lea Skrevet 22. februar 2003 #15 Skrevet 22. februar 2003 rofl Det skulle ikke være roll vel? Du må passe på gramatikken nå..
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2003 #16 Skrevet 22. februar 2003 litt uvisst hva du har røyka, men jeg mente fortsatt: rofl
nirvana Skrevet 22. februar 2003 #17 Skrevet 22. februar 2003 ...en orddeling der tyder på lav utdannelse... Å skrive innlegg av denne typen som "gjest" tyder på noe helt annet.
@lfa Skrevet 22. februar 2003 #18 Skrevet 22. februar 2003 Jeg tror gjest bommer litt med disse sms forkortelsene sine... Kan til en opplysning tilføye at det heter rotfl... which means... rolling on the floor laughing... Noe jeg forøvrig gjør etter gjesten sin nattlige opptreden i dataforumet....
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2003 #19 Skrevet 22. februar 2003 her tar du jaggu feil igjen... "rolling on floor laughing" dette er naturligvis den orginale betegnelsen, og alle andre må kunne beskrives som kjipe kopier....
@lfa Skrevet 22. februar 2003 #20 Skrevet 22. februar 2003 Var det ikke du som var så innmari opptatt av grammatiske feil? Rolling on floor laughing... Finn fem feil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå