Rådvill Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Bare lurer på om det er noen som vokser dette området. Hva type voks bruker dere og åssen gjøre dere det? Pr i dag barberer jeg, men føler at det ikke blir glatt nok og det blir fort nuppetet etc.
Antoinette Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Vokse underlivet selv har jeg aldri gjort, jeg stikker innom hudpleieren og får det gjort men nå har jeg gjort det så mange ganger at jeg har ødelagt mesteparten av hårsekkene. Men jeg klager ikke, hårete bikinilinje er ikke noe å trakte etter.
Rådvill Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 Når dere snakker om at dere gjør det i salong, er det da snakk om kun bikinilinjen eller HELE 'skogen' (brazilian)???
Antoinette Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Brazilian betyr ikke automatisk at man tar vekk alt. Det er vanlig å beholde feks. en stripe foran.
Gjest nimbus Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Jeg gjør det selv, brazilian altså. Varm voks, hvilken som helst egentlig, jeg har brukt både body shop og veet sin. Ha babypudder på først og børst godt vekk, så det er helt tørt. Riv mot hårretningen, som med all voksing. Vondt som bare det første gangene, mer vondt enn i salong, men det kommer seg. Og jeg har ikke råd til å få gjort det i salong hver gang, ellers hadde jeg nok gjort det...
Gjest Sabia Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Har ikke gjort det selv, men ei venninne har.. Hun sa det var det j**vligste hun hadde gjort, og at det vokste ut igjen kjempefort så det var IKKE verdt det. Så - jeg har ikke giddi prøve... Høvel og maskin er tingen!
Daenrys Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Hvor mye koster det egentlig å få gjort dette i en salong? Har veldig lyst til å gjøre dette, men frykter det blir litt vel dyrt for en fattig student... Er bare så sinnsykt lei av å barbere. *sukk*
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Jeg har gjort det selv en del ganger, og bruker da Veet sine kaldvoks-strips til ansikt og bikinilinjen. Man bare varmer stripsene ved å gni de i hånden i noen sekunder, så river man de fra hverandre og legger de på der man ønsker å fjerne hår og til slutt: dra mot hårene - raskt. Funker kjempebra, men kan gjøre grusomt vondt, særlig de første gangene. Har lyst til å prøve i salong en gang.
katla Skrevet 11. februar 2007 #9 Skrevet 11. februar 2007 Jeg kjenner en flink hudpleier på Bislet i Oslo som tar Brazilian for 250, men får neppe lov å legge ut navn og nr på henne....
Nemesis Skrevet 11. februar 2007 #10 Skrevet 11. februar 2007 Jeg kjenner en flink hudpleier på Bislet i Oslo som tar Brazilian for 250, men får neppe lov å legge ut navn og nr på henne.... ← Legg ut navnet på hudpleiesalongen da vel
Daenrys Skrevet 11. februar 2007 #11 Skrevet 11. februar 2007 Jeg kjenner en flink hudpleier på Bislet i Oslo som tar Brazilian for 250, men får neppe lov å legge ut navn og nr på henne.... ← Hmm, 250 var da ikke så ille.
minemor Skrevet 11. februar 2007 #12 Skrevet 11. februar 2007 Jeg gjør d på salong, og de tar 550,- Første gang i oktober, og det tok ca 6 uker før jeg fikk igjen ett eneste hår... fantastiske greier spør du meg, og bare du hjelper litt til er d nesten smertefritt også. Mye vondere å vokse leggene!!!!
Mirepoix Skrevet 11. februar 2007 #13 Skrevet 11. februar 2007 Gjør det hjemme og bruker varmvoks fra veet. Det som er litt irriterende er at det ikke er nok strips med iforhold til hvor mye voks det er i boksen. Har prøvd voksstripsene man varmer opp i hendene, syns det var vondere med de enn med varmvoksen av en eller annen grunn:P
Gjest Yoghurt Skrevet 11. februar 2007 #14 Skrevet 11. februar 2007 Gjør det hjemme og bruker varmvoks fra veet. Det som er litt irriterende er at det ikke er nok strips med iforhold til hvor mye voks det er i boksen. Har prøvd voksstripsene man varmer opp i hendene, syns det var vondere med de enn med varmvoksen av en eller annen grunn:P ← Hmm, har du fått med deg at man bare skal vaske av voksen fra stripsene med varmt vann? Jeg syntes ikke det blir for få da..
Mirepoix Skrevet 11. februar 2007 #15 Skrevet 11. februar 2007 Kan man? ikke rart det fort har blitt tomt hehe Har gått å irritert meg litt over akkurat det der:P
MsRP Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 Har alltid hørt at man skal røske MED hårenes vekstretning, ikke mot... ?
Nemesis Skrevet 12. februar 2007 #17 Skrevet 12. februar 2007 Har alltid hørt at man skal røske MED hårenes vekstretning, ikke mot... ? ← Du skal ta voksen på med hårene sin retning, men dra fort av mot hårretningen.
Daenrys Skrevet 12. februar 2007 #18 Skrevet 12. februar 2007 Jeg gjør d på salong, og de tar 550,- Første gang i oktober, og det tok ca 6 uker før jeg fikk igjen ett eneste hår... fantastiske greier spør du meg, og bare du hjelper litt til er d nesten smertefritt også. Mye vondere å vokse leggene!!!! ← Mulig dette er et dumt spørsmål, men hva mener du med "og bare du hjelper litt til"..?
Nemesis Skrevet 12. februar 2007 #19 Skrevet 12. februar 2007 Mulig dette er et dumt spørsmål, men hva mener du med "og bare du hjelper litt til"..? ← Hun mener sikkert at hun hjelper med å holde huden stram med hånden når hudpleieren drar av voksen.
Daenrys Skrevet 12. februar 2007 #20 Skrevet 12. februar 2007 Hun mener sikkert at hun hjelper med å holde huden stram med hånden når hudpleieren drar av voksen. ← Ahaaaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå