Gjest Miss_alexandria Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg klarte ved ett uhell å stumpe i enn ledning og min 32 tommers flatskjerm falt rett i gulvet og ble ødelagt... jeg hadde full garanti på tven, men det hjelper visst ikke ved fall Jeg bor i kollektiv og teite meg har ikke tenkt på å forsikre de elektriske tingene mine, unntatt digital kameraet mitt. Nå vil jeg ha en forsikring, men jeg vet ikke hva jeg skal velge. Noen som har tips til hva jeg bør velge?
Pasha Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jeg kan i min forsikring i Terra få en kaskoforsikring også på innbo. Husker ikke summen jeg må betale ekstra, men det var svært lite (kanskje 100-200 kr i året). Da vil forsikringen min dekke slike ting som at jeg velter tven min ved et uhell.
MiniMjau Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Hva mener du med "forsikre de elektroniske tingene"? Det blir jo dekt av innboforsikringen det? Men spørs om sånne uhell blir dekket...
Sin Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Hva mener du med "forsikre de elektroniske tingene"? Det blir jo dekt av innboforsikringen det? Men spørs om sånne uhell blir dekket... ← Dekkes sikkert, men egenandelen på forsikringen vil i mange tilfeller være høyere enn prisen på produktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå