treningsjenta Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 snart valentines dagen.. betyr det noe for dere?? eventuelt hva gir dere? jeg har alltid likt denne dagen, litt ekstra kos. i år får min samboer to skjorter og en genser og et fint kort med noen pene ord:)
Gjest baby-E Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Vi gir ikke noe spesielt. Den dagen betyr ikke noe mer enn en vanlig tirsdag liksom.
Lib Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Vi gir heller ikke gaver. Kanskje vi skal ut å spise en tur..
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Blow job til frokost, middag og kvelds...
MsRP Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Dagen er ikke mer enn en vanlig tirsdag, baby-e? Jeg vil si den er mer lik en vanlig onsdag for meg, spesielt siden det er en onsdag... Men jeg syns det er en fin mulighet til å feire kjærligheten litt, har egentlig ikke noe spesielt forhold til datoen, bortsett fra at det var litt morsomt å få hemmelige kort og sånn da jeg var singel... Min kjære skal få en veldig personlig og spesiell gave, som ikke har kosta meg allverdens, men som jeg likevel vet at kommer til å bety mye for ham! Tror det er viktig å tenke på hva han ØNSKER seg om man vil gi en gave, ikke ende opp med en kjip praktisk ting som mora hans kunne gitt ham. Det gjelder jo hver gang man skal gi en gave.
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Skal på symøte jeg da. Har hendt vi har kost oss med litt ekstra god mat, men synes egentlig det like gjerne kan skje på en annen dag. Synes egentlig det er mer morsomt med gave/blomster på dag hvor det ikke er ventet. Jeg ga f.eks. min kjære en jakke her om dagen, bare fordi jeg likte den og likevel var på handletur.
Arkana Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Vi gir sjelden gaver på Valentine's Day, men vi går alltid ut og spiser sammen. Synes det er koselig å gjøre noe ekstra, selv om vi selvsagt gjør det på helt vanlige dager også.
momo Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Vi feirer heller ikke!!! Men husker et år jeg fikk flere langstilkede roser av en del gutter i klassen. De hadde kjøpt en hver. Det var kjempekoselig for det var virkelig ikke forventa.
Gjest vsn Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Nei den betyr ingenting for oss gamlingene i 30 åra. Har aldri feiret den.
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 jeg sender kort til familie den dagen og om jeg er sammen med noen så får han et kort også, der det står noe fint. kjøper ikke gave, men kanskje blomster, til begge to fordi det er litt romantisk å ha blomster i huset uansett lager kanskje en litt bedre middag og, eller om man har råd, gå ut å spise. ¨ de som sier at det kan man gjøre alle andre dager også, selvfølgelig kan man d, men ofte blir d ikke. og hvorfor ikke bruke en dag i året på å vise de man er glad i det. trenger ikke bruke mye penger på det heller.
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Gir ingenting. Det er en helt vanlig dag i mine øyne.
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 ingenting hvorfor skulle man gi noe. ? Det er jo tross alt bare en vanlig dag til mine om presten St. Valentine
Elle Melle Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 Post-it lapp (med noen koselige setninger og en smask) på badespeilet om morgenen.
brumma* Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 Her feires den ikke. Jeg synes hele greia blir alt for kommersielt. Blir enda mer glad for en oppmerksomhet en helt annen dag- på samboeren min sitt initiativ, ikke handelsstandes.
pusla Skrevet 8. februar 2007 #18 Skrevet 8. februar 2007 Vi markerer den ikke vi heller. I år er det iallefall utelukka siden alt står litt på hodet nå og jeg jobber når han har fri og motsatt neste uke. Jeg kommer til å kjøpe noen underbukser til han, men det ville jeg nok gjort uansett, det er jo ikke akkurat noen romantisk gave
LilleMy28 Skrevet 8. februar 2007 #19 Skrevet 8. februar 2007 Har bodd i utlandet og syns det er greit med en dag som er satt av til å pleie kjærligheten. Er ikke med på det kommersielle presset, men vi er enige om at den kvelden legger vi ikke andre planer, men setter av til kosetid
Gjest Gjest 1 Skrevet 8. februar 2007 #20 Skrevet 8. februar 2007 Som par føltes dagen noe påtvunget og kunstig. Hvor spesielt er det å overraske på en dag der hele verden skal overraske? Som single burde en minst kunne forvente å få hemmelige beundrerbrev i postkassen, sms'er fra anonyme herrer som har beundret en på avstand og en strøm av middagsinvitasjoner på e-post...og ikke minst: et hav av blomster sendt til arbeidsplassen med kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå