Litle Lady Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Har tenkt å begynne å tempe litt her, men er ikkje heilt sikker på eksakt når i syklusen man skal begynne med dette? Har vel siste dag med tanterød idag, bra tid å begynne på el? Er ikke så inne på dette her... Er det noen temp-mål om er spesielt bra til dette formålet? Har hørt at det er best å måle under tungen, stemmer dette? Hvor måler dere?
Chiquita Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Start gjerne i dag ja, det er helt supert... Hvor du måler kan du velge litt selv, i munnen, skjeden eller analt... Ang tempmål må du ha et med to desimaler, det finner du kanskje på et apotek
Murf Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Start gjerne i dag ja, det er helt supert... Hvor du måler kan du velge litt selv, i munnen, skjeden eller analt... Ang tempmål må du ha et med to desimaler, det finner du kanskje på et apotek ← Uten at jeg har tempet selv, så har jeg fått med meg at det viktige er at du temper på samme sted, og samme tid hver dag. Correct me if I'm wrong!
Eeyore Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Samme tid og samme sted etter minimum 3 timer med sammenhengnde søvn er viktig ja, ellers er det vanskelig å se noen sammenheng. Jeg temper hele syklusen (-de dagene jeg har mensen, siden jeg temper vaginalt). Da er det lett å se hvordan tempen gjør et hopp etter EL og synker igjen ved mensen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå