Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gjøre for fikse opp dette? Kan man i det hele tatt gjøre noe?

Liker ikke helt mitt eget speilbilde for tiden :tristbla:

Har en hektisk hverdag, men prøver å få nok søvn, spiser sunt osv..

Hva har dere gjort?

Mrs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en concealer tilpasset din hudfarge. Noen mer permanente løsninger tror jeg ikke det finnes.

Skrevet

Det er noen kremer som reklamerer med at de kan fjerne ringer under øynene, det er bare tull.

Sørg for å få nok søvn og skaff det en god consealer i din hudtone. Diors er genial. Når våren og sommeren kommer vil de nok blekne litt av seg selv også.

Skrevet

YSL touch eclat concealeren er den beste til å dekke blå ringer under øynene. Jeg bruker foundation først, og så concealeren over der igjen.

dior Skinflash er bedre til røde prikker - den hjelper ikke på mine blå fine ringer under øynene. Dvs - den hjelper - i ca 27 minutter.. ;)

Gjest Vidvandre
Skrevet

Er ikke touche eclat mer en highlighter da?

Jeg bruker HRs concealer på mine mørke ringer, og den syntes jeg dekker ganske bra :)

Ellers er jeg enig med Antoinette at det er typisk vinterproblem med mørke ringer.

Skrevet

Ja jeg bruker også Helena Rubenstein Magic Concealer, og synes denne er fantastisk! Dekker alt (kviser også!) :)

Skrevet

Jeg har mer blålige ringer under øynene, og liker best Kanebos concealer i pennform. HB's concealer synes jeg fungerer best på små urenheter, og YSL syntes jeg ikke hadde god nok effekt (naturlig nok, da jeg trenger en concealer og ikke en highlighter).

Skrevet

Hva synes dere om Este Lauders sin concealer, den synes jeg er bra :)

Skrevet

Min favoritt er kanebo concealeren min. Den dekker kjempebra, men ser naturlig ut. Har også prøvd este lauder og YSL sin, og de er ganske gode, men holder en knapp på kanebo.

Skrevet

En god øyenkrem (som hjelper mot ringer), og en god concealer! Det gjør susen :)

Skrevet

For å dekke mørke ringer rundt øyene er concealer perfekt, det finnes selvsagt ikke bare EN farge på concealeren.

For å dekke kviser, arr og annet rødlighet eller brune pigmenter; grønn.

For å dekke gulblek farge eller gusten; rosa.

For områder som har en gråblå eller lillatone, brukes; gul.

Dette fåes kjøpt i noen merker, vet ikke om alle har det. Men iallefall, så skal denne fargen blandes med din concealer, slik at det blir en blanding, så brukes den der du trenger den! :) Det finnes ikke noe bedre måte å dekke på! ;)

Jeg bruker mye grønn, òg den er perfekt! :klappe:

Skrevet

Eller du kan bruke ID "Well rested".

Bare navnet sier jo sitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...