Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg elsker denne mascaraen, men syns den tørker ut så fort! Har bare brukt den i 2-3 uker og den begynner å bli tørr allerede! Flere som har opplevd det samme eller har bare jeg vært uheldig og fått en gammel mascara?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis er den gammel, jeg ville gått tilbake med den. Jeg har vel hatt rundt 10 stk Faux Cils opp gjennom årene, og det er bare med en jeg har opplevd det samme som deg (den var i en slik gavepakke).

Den tørker nok litt hurtigere opp enn mange andre, men den holder iallefall 8-10 uker hos meg.

Skrevet

Jepp jeg har samme erfaring som deg - at den tørker raskt.

Skrevet

Jeg også, tørker utrolig fort, hver gang jeg bruker den så dupper jeg kosten ihvertfall 2 ganger...

har kanskje litt å si hvor mye du putter den inn og ut av hylsten???

Skrevet
Jeg elsker denne mascaraen, men syns den tørker ut så fort! Har bare brukt den i 2-3 uker og den begynner å bli tørr allerede! Flere som har opplevd det samme eller har bare jeg vært uheldig og fått en gammel mascara?

Jeg har også hatt denne erfaringen helt til nå. Maskaraen som jeg har nå har holdt usannsynlig lenge :) Men nå er det på tide å kjøpe ny.

Men du.. pumper du maskaraen din?????? I så fall fy! ;)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har også opplevd dette mange ganger med akkurat dén mascaraen, og nei, jeg pumper IKKE mascaraen inn og ut av hylsen. Denne har en tendens til å tørke ut i løpet av seks uker, noe som er i underkant, synes jeg.

Gjest Borghild
Skrevet

Nei, jeg pumper den ikke, det er jo fy fy med alle mascaraer. Den er ikke knusktørr da, går fint an å bruke et par uker til. men merker stor forskjell på fra da jeg åpnet den til nå. Må legge til at den ble kjøpt i slutten av august, men ble ikke åpnet før for 2-3 uker siden, så det har vel ikke noe å si?

Skrevet

Hmm.. Det var da merkelig.. HAr du kjøpt den på nett?

Skrevet

Jeg bruker Diorshow..den er heller ikke så bra etter noen uker.. Tror de fleste mascaraer er best bare i begynnelsen.

Gjest Borghild
Skrevet
Hmm.. Det var da merkelig.. HAr du kjøpt den på nett?

Nei, kjøpte den på båten mellom Danmark og Tyskland i august.

Gjest Borghild
Skrevet
Jeg bruker Diorshow..den er heller ikke så bra etter noen uker.. Tror de fleste mascaraer er best bare i begynnelsen.

Ja, er nok sant det, kjedelig men sant. :grine:

Skrevet

Følger du bruksanvisningen da? Dvs, tørker du av børsten?

Gjest Borghild
Skrevet

Jepp, så klart. Men denne tørker mye raskere enn noen annen mascara jeg har hatt. Har hatt den før også, den tørket raskt da og.

Gjest Deception
Skrevet

Min erfaring er at du kan tyne den til å vare litt lenger hvis du vasker børsten med zalo og tørker den godt før du bruker den igjen. Men det virker å være en veldig ustabil mascara. Noen ganger når man kjøper den, virker den mer flytende, andre ganger virker den mer tørr. Jeg har stort sett kjøpt den på parfymeri (og første gang var sikkert i 1998 eller noe), men kvaliteten varierer såpass at det ikke er så fristende lenger.

Dessuten fatter jeg ikke konseptet parfyme i mascara, men kanskje det bare er meg som ikke skjønner at vippene mine på liv og død må lukte rose? :ler:

Gjest Borghild
Skrevet

Helt enig. Utrolig varierende kvalitet på denne mascaraen. Har hatt de som er så blaute i konsistensen at jeg har måttet vente flere uker med å bruke dem etter åpning og de som er "perfekte" fra dag 1, men tørker raskt. Sånn som denne. Enig at det er totalt unødvendig med parfyme i mascara. Utrolig teit egentlig. Tror jeg holder meg til Lancome heretter også vil jeg prøve den nye til chanel! Hørt mye bra om den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...