Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Var på ferie en annen by...som jeg ofte er i... og møtte en mann på et utested og det ble nachspeil med fler og jeg overnattet.... Har sendt noen meldinger...og vi møtes snart igjen... Men jeg har ikke fortalt at jeg har et barn.... vi pratet hele natten, men ettersom vi også kysset...så føltes det ikke helt naturlig å si..vet ikke hvordan han ville reagere...angrer litt på at jeg ikke sa det... Burde jeg sende en melding om det før vi møtes, eller si det ansikt til anskit? Eller kan jeg vente med det? Vil jo ikke "lure" han heller... Han er en bra fyr....som jeg kan falle for om han godtar meg som jeg er..
Gjest Gjest_Mann41_* Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Du burde sagt det med en gang. Gjerne tilfeldig i en samtale Nå kommer han nok til å få fart på seg.
Wildy Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 TS, dere snakker kanskje sammen på telefonen? Eller du kan jo nevne i en meldig at du må hente barn eller noe sånt? Det å ha barn er da ingen krise eller spesielt uventet blant voksne folk?
Merneith Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Noen i denne tråden kjenner tydeligvis TS' motiver bedre enn hun gjør selv (...) Til TS; ja, du burde virkelig fortalt dette med en gang. Men siden du nå ikke har gjort det, så får du bare fortelle det til han. Si at du var redd for å skremme han vekk, så forstår han det sikkert.
aline Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 mange teite kommentarer synes jeg, men ejg er enig i at dette er noe du bør informere om så fort som mulig. men siden du ikke sa det sist, så ville jeg ventet til jeg faktisk pratet med fyren. Det å bare sende en melding kan virke litt rart, dersom den ikke blir veldig riktig lagt frem. nå er gjort gjort, så ta det ved første anledning du, når dere prater sammen. (om det er på telefon eller hva som helst synes ikke jeg er så viktig)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 litt mer info: Barnet har en far, og jeg tjener mer enn nok til oss begge. Og når vi begynte å kysse...så føltes det faktisk ikke naturlig å snakke om barnet sitt... vi snakket om utanning, jobb , musikk, politikk....for alt jeg vet så kan han jo ha barn han også.... tenkte ikke at jeg kom til å møte han igjen, var et helt tilfeldig møte...men så tok han kontakt... vi lever i 2007....tror de færreste alenmødre er ute etter å finne en til å "betale for barnet sitt" Det klarer vi faktisk selv! Lurer bare på om jeg bør si det ansik til ansikt...når jeg nå først ikke har sagt det ennå...det får jeg jo ikke endret på Angrer som sagt på at jeg ikke sa det...men men
Merneith Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Jeg ser ingen grunn til at du skal fortelle det ansikt til ansikt. I hvert fall ikke hvis dere har kontakt via sms. Jo lengre du venter, jo større er sjansen for at han faktisk vil føle seg lurt. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men er du over 30...så blir han neppe SÅ overrasket over at du har barn.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 så man må fortelle hele livshistorien sin til en man møter på byen en kveld? Var jo ikke akkurat som vi forlovet oss eller noe..... men han virker som en bra fyr, så sier det når vi møtes...så får han løpe om han vil, men da er han uansett ikke mannen jeg vil ha
Gjest bada Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Hvis du Jest ikke har noe konstruktivt å bidra med synes jeg du skal la det være. Hun ber da bare om å få råd! Så hold deg til temaet.
Gjest bada Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Og for øvrig er jeg enig med de andre som gir råd her, om at du må si det så fort som mulig, i telefonen eller ansikt til ansikt.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 drit i alle negative svar du fikk...hvis det ikke føltes naturlig der og da så gjorde det ikke det...fortell han det når du syns det er naturlig og som du selv sier: han får løpe hvis han vil og hvis han gjør det så er det ikke typen du vil ha likevel jeg ville sagt det ansikt til ansikt. ikke ta til deg alle de håpløse og negative svarene her.
Minien Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Kan du ikke bare nevne i en bisetning i en sms at du må kjøre ungen på fotballtrening eller noe?
Gjest ung24 Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 OI OI OI ehh.. jeg er selv en "Ung mor" - men kan ikke Fatte at du ikke har fortalt det! Selv er det noe av det første jeg forteller når jeg møter en ny - sønnen min er viktigere enn alt annet - og er en så stor del av Meg at det ville føles unaturlig Ikke nevne det! - og du... de fleste gutter fra 19 - +++ tar faktisk det med ett barn med knusende ro - og en liten ting til; føler med deg, du kan ikke ha det godt -
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg har barn og jeg snakker da ikke om de bestandig når jeg møter en mann ute. Man snakker om løst og fast og samtale kan hoppe både hit og dit. Noen ganger har man kontakt bare for noen timer og går vært til sitt og sees aldri mer igjen. Dersom et tilfeldig møte skulle føre til et nytt møte så ville jeg nok ha funnet det naturlig å nevne på en eller annen måte at jeg har barn. Endret 8. februar 2007 av Persille
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 Jøss, så mye sure gulp det var her. Kjære trådstarter: Du bør fortelle det snart, men sms blir helt feil, synes jeg. Pleier dere å snakke sammen på telefon også? Det er lettere å la en liten kommentar falle da og nevne i en leddsetning at barnet snart må hentes eller hva som helst. Leddsetning i sms blir ikke helt riktig. Og reaksjonen får du også bedre med deg på telefonen. Hvis dere ikke er kommet så langt i å bygge noe forhold at det er naturlig å snakke sammen på telefonen, kan det også vente litt. Ikke lenge, dette er viktig informasjon, men litt.
Gjest Forundrete Skrevet 8. februar 2007 #16 Skrevet 8. februar 2007 Synes dette var meget spesiell lesning. I hvertfall noen av innlegga. Der dete er nevnt at mødre lurer folk til å være pappa og betale. Jeg traff en gutt på nettet og vi møttes i IR, jeg ble med han hjem etter en fest på byen, og jeg spurte til og med om han hadde barn. Nej det hadde han ikke var svaret jeg fikk. Par dager etterpå når det viste seg at det var noem er alvorlig mellom oss fikk jeg vite at han ikke bare hadde ett barn men han hadde to. I dag er vi gjift og har to felles barn. Hadde han fortal meg at han hadde barn før jeg traff han i IR så hadde jeg kanskje ikke ville ha møtt han. Men nå er jeg heldig for at jeg har han som far til mine barn. Han mente ikke noe vondt med det, han ville gi meg en sjangse til å møte han og bli kjent med han uten eventuelle fordommer. Etter en date eller en ligg så kan man fult mulig trekke seg om man ikke ønsker at partner skal ha barn. Man bør vel ikke ta alt med en gang om man ikke får spørsmål om det. En ting er å lyve (noe som min mann har angret på, men som også gjorde at vi traff hverandre) en annen ting er å ikke komme inn på det. Du bør nok fortelle det netste gang dere snakkes eller sender sms, men at du ikke gjorde det første gangen skal du ikke å dårlig samvittighet for. Lykke til .
Gjest Gjest_Frøya_* Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Kjære trådstarter, dette ordner seg nok! Skjønner godt at du ikke sa det til han den kvelden. Du bør nok ikke vente med å fortelle han det, men tviler på at han dumper deg bare fordi du har barn. Om han gjør det, da er han som du selv sier ingenting å ta vare på. Lykke til og hev deg over slibrige kommentarer her inne, de har det nok ikke så godt med seg selv som må plage andre på den måten. Endret 9. februar 2007 av Scorpina
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. februar 2007 #18 Skrevet 8. februar 2007 mange ulike tilbakemeldinger her.... men jeg tror jeg venter med å si det til vi treffes igjen... har ikke lovet han noe, så derfor føler jeg ikke at jeg har lurt han så langt...og det vil jeg heller ikke gjøre. Grunnen til at jeg angrer på at jeg ikke fikk sagt det, er at da hadde jeg sluppet å tenke på det nå... er ikke erfaren med å flørte etter at jeg fikk barn... og jeg tviler på at han går å venter på meg og ikke flørter med andre i mellomtiden... er forresten i tyveårene, han litt mer
Gjest Gjest_Jest_* Skrevet 8. februar 2007 #19 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Enhver normalt anstendig jente hadde fortalt fyren det nå med en gang istedenfor å la han gå der å fantasere for seg selv. Endret 9. februar 2007 av Scorpina
Gjest Gjest_Frøya_* Skrevet 8. februar 2007 #20 Skrevet 8. februar 2007 mange ulike tilbakemeldinger her.... men jeg tror jeg venter med å si det til vi treffes igjen... har ikke lovet han noe, så derfor føler jeg ikke at jeg har lurt han så langt...og det vil jeg heller ikke gjøre. Grunnen til at jeg angrer på at jeg ikke fikk sagt det, er at da hadde jeg sluppet å tenke på det nå... er ikke erfaren med å flørte etter at jeg fikk barn... og jeg tviler på at han går å venter på meg og ikke flørter med andre i mellomtiden... er forresten i tyveårene, han litt mer ← Lykke til, og du har overhode ikke lurt han på noen måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå