Julie Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Heisann. Jeg har to mascara'er, en fra Lancome og en vannfast fra Juvena. Men i grunnen er jeg ikke særlig fornøyd med den vannfaste. Den gir liksom ikke noe særlig volum eller noen ting. Så jeg lurer på om det er noen av dere som har en god vannfast mascara å anbefale? Julie.
Pip Skrevet 19. februar 2003 #2 Skrevet 19. februar 2003 Kanebo38 er iallefall veldig vannfast... Men volum...? Ha'kke tenkt over det... :D
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2003 #3 Skrevet 20. februar 2003 Ja kanebo38 er utrolig vannfast Og hos meg både bøyer den og gir volum også.... Absolutt å annbefale!!! (hadde den på meg når jeg giftet meg - og den SATT JA) Men så er det jo slik at noen funker den for, andre ikke....
Cilla Skrevet 20. februar 2003 #4 Skrevet 20. februar 2003 jeg synes faktisk kanebo 38 gr. blir bedre jo mindre det er igjen i den. Synes i begynnelsen den var for våt, og måtte tørke av litt på et papir før jeg hadde den på for at de skulle bli fint. men den tåler omtrent alt av vann, må dras av med fingrene for å fjerne den under dusjing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå