Gå til innhold

Tele2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...rett og slett så lurer jeg på om det er fler med Tele2 bredbånd som sliter med linjen sin om dagen. Holder til i Bergen selv, og Tele2 påstår at alt er greit. Men både jeg og en av naboene mine har superproblemer med å få opp hastighet, og linjen brytes til stadighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg har Tele2, bor sør i Gudbrandsdalen og hos meg virker det fint.

Skrevet (endret)

Jeg har også Tele2 og jeg hadde de problemene for en ukes tid siden. Jeg ringte Tele2, og i følge support så var det noe feil med modemet mitt og de skulle jobbe meg saken før de skulle kontakte meg igjen.

Etterhvert fikk jeg en mld fra de om at de ikke fant noe feil og at de ikke kunne hjelpe meg. Men noe må de da ha gjort, for jeg har ikke hatt slike problemer siden.

Endret av Skya
Skrevet
Jeg har også Tele2 og jeg hadde de problemene for en ukes tid siden. Jeg ringte Tele2, og i følge support så var det noe feil med modemet mitt og de skulle jobbe meg saken før de skulle kontakte meg igjen.

Etterhvert fikk jeg en mld fra de om at de ikke fant noe feil og at de ikke kunne hjelpe meg. Men noe må de da ha gjort, for jeg har ikke hatt slike problemer siden.

De ville nog inte erkänna att de hade fel på sin sida ;)

Skrevet

Jeg har Tele2 og har ikke hatt slike problemer. (Bor på en annen kant av landet enn deg, da.)

Skrevet
De ville nog inte erkänna att de hade fel på sin sida ;)

Det er nok DER feilen ligger ja. Men så lenge jeg kan surfe uten problemer så er jo jeg fornøyd! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...