Gå til innhold

Pengerot

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Samantha_*
Skrevet

Typen til en gammel klassevenninne er en fyr som jeg ofte møter på byen, eventer osv. Han er så syyykt fin. (Han jobber som modell på si, og det var i den forbindelse jeg møtte han)

Vi har hatt noe på gang i ca tre måneder, møtes noen ganger i uka, og koser oss.

Venninna mi sier han utnytter meg for sex, men nå skal jeg kjøpe kåk, og han sier jeg kan låne en del penger av han mot at han kan bo der hvis han dumper dama.

Er det lurt?

Må vi skrive kontrakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele opplegget høres fantastisk lite lurt ut, men det er vel opp til deg å avgjøre om du tror at du kan stole på han eller ikke...

Skrevet

En kontrakt er nok en stor fordel her ja...

Tror jeg hadde holdt han langt unna min økonomi hvis jeg var deg... Men det er nå bare meg da...

Gjest Miss Guided
Skrevet

Hvorfor ikke nøye deg med sexen og være økonomisk uavhengig ellers....

Så kan han heller kjøpe seg inn hvis det blir alvor av forholdet?

Skrevet
Hvorfor ikke nøye deg med sexen og være økonomisk uavhengig ellers....

Så kan han heller kjøpe seg inn hvis det blir alvor av forholdet?

Har ikkelyst å bo med han. Driver bare på for å hevne meg på dama hans. Derfor lurt med kontrakt kanskje.

Gjest Miss Guided
Skrevet
Har ikkelyst å bo med han. Driver bare på for å hevne meg på dama hans. Derfor lurt med kontrakt kanskje.

Unnskyld? :overrasket:

Kontrakt, ja definitivt.... men forutsetningen for at han skulle låne deg penger var vel at han kunne bo der hvis han dumpet damen, var det ikke? Du vil ikke bo med han han, men kan han bo hos deg hvis du får låne penger av han?

Skjønner ingenting jeg.....

Skrevet
Skjønner ingenting jeg.....

Ikke jeg heller.

Forutsetningen hans for å låne deg penger er jo å få bo sammen med deg om/når han dumper dama. Det vil du ikke. Svaret må da bli at det ikke er lurt å låne pengene.

Jeg synes vel kanskje ikke dette var en kjempeidé uansett da...

Skrevet

Donnerwetter! :hår:

Hva er du for ei da?

Puler en type for å hevne deg på dama hans??

Enten har jeg misforstått noe her eller så bør du bare ta å skjerpe deg og gjøre det slutt!

Himmel og hav for et opplegg

:frustrert:

(Ja, jeg døøømmer deg og jeg står for det!)

Skrevet

Dette her må være noe av det mest lite gjennomtenkte jeg har hørt på lenge. Tydelig at jeg ikke er noen sak for "pene menn" å utnytte dumme kvinnfolk.

Skrevet

Nok et festlig innlegg fra en eller annen idiot.

Skrevet

Ikke vurder tilbudet hans! Hvis du ikke klarer å kjøpe deg et sted uten han, så har du rett og slett ikke råd til det.

Skrevet

Ja, enig i at det er rotete, men prøv å fårstå.

Jeg vil aldri i livet flytte sammen me han, han kan jo finne på å være utro med meg! Pluss at han ikke har bestemt seg for å gå fra dama.

Vil gjerne såre dama hans, som er grunnen til at jeg ikke fikk artium. Skikkelig kjerring. Hvis jeg sier hva hu gjorde hadde dere nok forstått.

Skrevet
Vil gjerne såre dama hans, som er grunnen til at jeg ikke fikk artium. Skikkelig kjerring. Hvis jeg sier hva hu gjorde hadde dere nok forstått.

Skjerp deg!

Skrevet

Fortell da! Digger catfigts! :legrine:

Skrevet

Dette høres ikke ut som en god ide!

MEn hvis du gjør det likevel så for all del skriv kontrakt!

På dine premisser selvfølgelig!

Skrevet (endret)
Dette høres ikke ut som en god ide!

MEn hvis du gjør det likevel så for all del skriv kontrakt!

På dine premisser selvfølgelig!

Skulle gjerne sett denne kontrakten. Hvordan ville en jurist formulert kravet om at hvis utlåneren gjør det slutt med dama si, så har han rett til å benytte seg av boligen, men ikke ellers :ler:

Endret av Merneith
Skrevet
Ja, enig i at det er rotete, men prøv å fårstå.

Jeg vil aldri i livet flytte sammen me han, han kan jo finne på å være utro med meg! Pluss at han ikke har bestemt seg for å gå fra dama.

:forvirret: Eneste grunnen til at du ikke har artium er deg selv. hvordan kan noen andre ha skylda for det? da må du i så fall komme med hva hun har gjort hvis jeg skal tro deg. Og hvorfor hevne seg med typen hennes? han har da ikke gjort deg noe? han vil jo også bli såret når du er ferdig med han og han får vite at kun var for å såre din vennine du var sammen med han.

Skrevet

Tråden ryddet for utenomsnakk og personangrep.

Hold dere til tema!

Scorpina

(mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...