Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 Har en del filmer som er i *.bin filer, de får jeg gjort om til *.dat og *.iso filer... greit nok det, men jeg vil gjerne se filmene jeg... Hvordan??????????? Noen som kan hjelpe? Jeg Sliiiiiter max!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Prøv å brenn *.ISO filene dine på en CD! Det er mulig at *.ISO filene inneholder "bilder" av filmene dine. Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 27. mars 2002 #3 Del Skrevet 27. mars 2002 hvilket program bruker du da? Du må jo ha et som tar .dat filer. Eksempel windows mediaplayer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2002 #4 Del Skrevet 27. mars 2002 Heisann! Og takk for svar så langt... Jeg har prøvd å "brenne ut" *.iso filene (altså med daemon tools, ca det samme?) Jeg har også prøvd å kjøre filene i Windows Media Player... ingenting går. Så da sitter jeg her og har*.iso, *.bin og *.dat filer og klarer ikke å spille de på noen måte! Er det noen som har andre råd? Et program som kanskje spiller av noen av disse filene kanskje? Håper noen der ute vet råd, for jeg VIL se filmene! Takk, takk12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #5 Del Skrevet 28. mars 2002 Heisann Prøv å stikke innom: etymonix.com for å laste ned en 30 dagers prøve på deres prog.. Det kan hende dette vil virke.. Cabron:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2002 #6 Del Skrevet 30. mars 2002 *Fant det ut, fant det ut* Noen som lurer? Gi *.dat filen nytt navn til mpg.... altså da blir det: *.mpg. Kjempe enkelt, men søren så jeg slet for å komme så langt:-)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå