Gå til innhold

Er du Mann eller Kvinne?

Er du Mann eller Kvinne ?  

1. 1. Er du Mann eller Kvinne ?

• Mann/ gutt
      3
    • Kvinne/jente
      56

Fremhevede innlegg

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg er kvinne eller jente egentlig.. Men definitivt av typen hunkjønn :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente i mamma og pappa sine øyne,

kvinne i min kjære sine øyne og fingre :D

Skrevet

Kvinne m STOR K!!! :wink: .......men samtidig en av gutta, absolutt!!! Digger best å være m på gutteaktiviteter; spille Nintendo, Dart, poker osv osv., gå på pub og drikke øl, være m på fisketur, den slags ting, liker best den musikken kompisene mine liker....men så er jeg veldig, veldig glad i venninnene mine også da.....men de er merkelig nok ikke fullt så begeistret for disse aktivitetene..... :wink:

Skrevet

Min halvdel påstår at å være kvinne er en tilstand. Vet ikke hva han mener med det.

Bøllepusen som ligger og overvåker det jeg skriver, er helt klart for at vi begge er av hunkjønn, men jeg har ferie, så jeg orker ikke sjekke det. Tar hennes mening for god fisk i dag.

Skrevet

Transe!!!

...........kødda. Helt og holdent kvinne jeg også :wink:

Skrevet

Hailo!!!

Siden noen tok feil pga nicket mitt i dag, får jeg vel bekrefte jeg er

KVINNE... :wink:

Skrevet

ok.

måtte bare sjekke.

ingen endring siden sist........

Er fremdeles mann

Milo

Gjest Zalomine
Skrevet

Etter en dusj etterfulgt av "opp-pynting" av hår og ansikt kan jeg nom bekrefte at det heller ikke er er noen endring siden i går. Jeg er fortsatt av den feminine sorten. Jente/kvinne (hvor går grensa?)

Skrevet

Hadde faktisk håper å avdekke en del flere menn enn to ja .. :ler: Innbiller meg at det er en del av dem her inne nemlig ...men kanskje de skriver under gjest og følgelig ikke kan stemme?? :ler: neida ..det er flere menn her - MED nick...kom igjen ...STEM !!! :wink:

Skrevet

Hmmm - er visst ein som har gløymt å stemme her...

Skrevet

Jeg er i alle fall kvinne - en kattekvinne, kanskje :blunke:

Skrevet

Jeg er ei jente! Men jeg tror ingen har tvilt på det.. :ler:

Skrevet

Etter en sjekk av ytre atributter, var jeg egentlig sikker på at jeg var kvinne. Derimot, etter å ha sett hvordan enkelte resonnerer seg fram til hvilket kjönn de er, begynner jeg å tro at jeg er litt genetisk "skrudd"!

- Hater shopping

- Er veldig glad i å skru fra hverandre duppedingser for så å aldri finne ut hvordan de skal skrus sammen igjen

- Har en utstrakt samling elektrisk verktöy

- Det fins ikke mye underholdning som slår en god fotballkamp

- Jeg er så fordomsfull at jeg fremdeles tror at vin og "rusbrus" (hvem f... fant på et så teit ord?) er for slike som aldri har smakt godt brennevin

- Jeg er den i huset som bruker minst tid på badet

- Jeg er også den eneste her som aldri går rundt og furter og tror at alle andre skal skjönne hvorfor jeg er sur

- Jeg spör ALDRI etter veien når jeg har kjört meg bort ("Jeg vet nöyaktig hvor vi er, ikke vär dum, bare vent til vi kommer rundt svingen der.....")

MEN:

Jeg kan også gjöre flere ting på en gang....gå og tygge tyggegummi samtidig, for eksempel. Kvalifiserer det?

Jo, jeg tror nok jeg er kvinne likevel!

Skrevet

Hunkjønn. I tilfelle hårsveisen ikke gjorde det åpenbart nok...

<---

Gjest Anonymous
Skrevet

Magen vokser og brystene er ømme tyder vel på at jeg er kvinne!!! :wink:

Skrevet

Noen ganger er jeg jente, andre ganger kvinne. Av og til er jeg som et barn, men jeg liker å tro at jeg er litt "wise beyond my years" :blunke:

Maskulin og feminin ettersom hva dagen krever av meg. Egentlig hater jeg disse begrepene, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg benytter meg av dem. Men ser man meg på gata ser de fleste utvilsomt en kvinne :P

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 16 år 8)

Klemz fra:

Skrevet

Etter at noen på chat'en innrømmet at de trodde jeg var en mann, så m¨jeg bare få si at jeg er en kvinne.

(Selv om maia kan ta ulike skikkelser, så har jeg bare vært kvinne. Hittil.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...