Gjest Duchess Skrevet 20. februar 2003 #21 Skrevet 20. februar 2003 Burde være ganske innlysende, men....det kan virke som jeg er av typen hunnkjønn...
Cassandra Skrevet 20. februar 2003 #22 Skrevet 20. februar 2003 Duhess skrev: Burde være ganske innlysende, men....det kan virke som jeg er av typen hunnkjønn... Du måtte også legge ved bilde bevis ja. Det er godt det er flere av oss som faktisk KAN bevise at vi er kvinner, så slipper noen å beskylde oss for å lyve. Enig??
Gjest Duchess Skrevet 20. februar 2003 #23 Skrevet 20. februar 2003 Helt klart, måtte jo vise meg frem i en flatterende vinkel
Cassandra Skrevet 20. februar 2003 #24 Skrevet 20. februar 2003 Ja, altså.... jeg synes jo at du kunne med fordel ha dekket det LITT mer. Som du ser er jeg veldig tekkelig selv. Hva har du gjort for å få så store.. meloner.... appelsiner.... brød.... eller hva søren de kalles de der matfatene til små barn? Har noen blåst dem opp for deg? Kan du i så fall gi meg noen tips om hvor jeg kan få kjøpt en slik pumpe?
Gjest Duchess Skrevet 20. februar 2003 #25 Skrevet 20. februar 2003 Synes du det ? Jeg som syns jeg var så smukk Ønsker damen en jurpumpe for å få mine fantastiske honningmeloner, er det bare å dure innom nærmeste Felleskjøp ! Mulig du kan høre med Litago om hun har en på lager, jeg har dessverre solgt min til nabofruen som var slik i beit for et saftig frontparti
Cassandra Skrevet 20. februar 2003 #26 Skrevet 20. februar 2003 Jeg har herved lagt en forespørsel til Litago på Personlige meldinger.
Gjest sexysadie Skrevet 20. februar 2003 #27 Skrevet 20. februar 2003 Jeg trodde jeg vat en kvinne men etter å ha tatt en sånn der "nettest" som spurte om det samme så fikk jeg score`n 86 % sjangse for at jeg var mann....(Jeg måtte på badet for å sjekke) Den gav oss alle sammen som tok testen den dagen en skikkelig god latter og jeg blir mopbbet for det ennå.
@lfa Skrevet 20. februar 2003 #28 Skrevet 20. februar 2003 Siden jeg har født barn, er jeg egentlig overbevist om at jeg er kvinne... Siden jeg ikke er plaget med skjeggvekst, forsterker det mistanken... Har heller ingen store behov for å klø meg nedentil. Min største sexfantasi er ikke to kvinner som har sex sammen. Jeg kan gjøre flere ting på en gang. Mener shopping er bra for helsen. Bryr meg ikke om å samle på skruer og muttrer i alle størrelser. Jeg tror jeg konkluderer med at jeg må være kvinne...
Væren Skrevet 20. februar 2003 #29 Skrevet 20. februar 2003 Jeg har født 3 barn, har en mann i sengen, og føler meg i likhet med Tusenfryd heller ikke spesielt homofil. Ikke samler jeg på skruer eller muttere, heller, men bor sammen med en som har det som hobby. Tror han er mann. Derav trekker jeg slutningen at jeg antagelig må tilhøre kvinnekjønnet; og det til tross for mitt maskuline nick! Jeg er altså en dame-vær, værdame, sauedame, eller sau. Navnet skjemmer ingen, og kjært barn har som kjent mange navn! Skulle jeg mot all formodning ikke være kvinne, får det bare VÆR!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. februar 2003 #32 Skrevet 20. februar 2003 Hvis noen beskriver seg selv som "pikegutt" så kaster jeg opp!! Jeg er en ung kvinne. Milla
Gjest Virvel Skrevet 20. februar 2003 #33 Skrevet 20. februar 2003 Ettersom kjæresten min er gutt, og ikke er homo, så er jeg vel nødt til å være jente da? Dessuten har jeg mensen, og det er vel ikke en manneting...
Gjest Zalomine Skrevet 20. februar 2003 #34 Skrevet 20. februar 2003 Klare tegn på å være jente her også... Pupper. Sambo som liker pupper. Behov for å spise små piller hver morgen for å ikke få baby. Mensen også ja. Og altså, sambo som liker pupper, det er en manne-ting, og jeg føler meg svært lite homofil ja. Så, jeg er nok av den feminine sorten.
Litago Skrevet 20. februar 2003 #35 Skrevet 20. februar 2003 Kuer er hunkjønn. Okser er hankjønn. Kyr er ymse. Sånn er det med den saken!
Gjest eminel Skrevet 20. februar 2003 #36 Skrevet 20. februar 2003 Eminel er kvinne, var i hvertfall det sist jeg sjekka...
kozesmurf Skrevet 20. februar 2003 #37 Skrevet 20. februar 2003 *ser på brystene mine* jupps.. eg e gutemann.. enten det ellers må eg finna meg ein 95a-BH tror den passe.. ikje heilt sikker
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2003 #38 Skrevet 20. februar 2003 Jeg er kvinne. Mannen min er mann. Tenk om jeg tar feil. Kanskje det er meg som er mannen og han som er kvinnen? Tenk om vi begge er kvinner? Tenk om alle andre vet at jeg tar feil, men at jeg lever i min egen lille verden? Tenke, tenke........ Jeg kan gjøre flere ting på en gang. Jeg tror ikke at jeg skal dø hver gang jeg blir forkjølet. Jeg skrur ikke fra hverandre alle tekniske ting som finnes i huset. Om jeg hadde gjort det hadde jeg sørget for at alle delene ble satt inn igjen. Jeg glemmer av og til å sette bilen i garasjen :oops: Jeg bruker definitivt lengst tid på badet både morgen og kveld. Jeg så Bridget Jones`s dagbok på kino - og syntes den var hysterisk morsom. Dessuten syntes jeg at puppene til Pamela er i største laget. Konklusjon: En ekte kvinne!
Gjest Diva Skrevet 20. februar 2003 #39 Skrevet 20. februar 2003 Denne divaen er en ung dame ! Hadde jeg vært en mann,....- da hadde jeg vel kanskje vært en dandy ? eller en dyrisk dårebukk ? eller en dollete dude ? Nix, har nok av de feminine tegnene på plass :D :smilejenta: Divaen (med Chanel No 5 og hatten på snei )
prinsesså Skrevet 21. februar 2003 #40 Skrevet 21. februar 2003 Jeg må nok tilstå, jeg er ei jenta. Er ikke klar for kvinne ordet ennå men jenta ja. Egentlig kvinne og da, men det sier jeg ikke høyt. JENTE og stolt av det 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå