Gå til innhold

har knullekompis

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lulla_*
Skrevet

Kan man ha sex med en annen når man har en knullekompis, sålenge en bruker kondom? :forvirra:

Er det et svik for "elskeren" da?

Han kaller meg elskerinna hans, men jeg liker bedre ordet knullekompis.

Jeg ville ikke sagt det til ham om jeg gjorde det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt 3 knullekompiser.

Kompis nr 1, avtalte å ikke ha andre.

Kompis nr 2, vi avtalte at vi også kunne ha andre og var åpne om alt.

Kompis nr 3, vi hadde også avtale om at vi kunne ha andre men snakket ikke om det.

Samtlige ordninger var helt greie for meg ut fra de ulike livssituasjonene jeg var i.

Du får ta en prat med kompisen din og spørre :klem:

Skrevet

Fatter ikke hvorfor det er nødvendig å hore rundt med andre når man allerede har en elsker.

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor man på død og liv ikke skal hore rundt.

Skrevet

Som i alle andre forhold der mennesker skal forholde seg til hverandre på en eller annen måte, så handler dette om kommunikasjon.

Det er forskjellige måter å tolke et "elsker/knullekompis" forhold på også. Noen vil si at man i denne perioden ikke skal ha sex med andre, mens andre igjen mener at når man kun er knullekompiser så kan man ligge med hvem man vil.

Personlig har jeg hatt et par slike forhold tidligere, og for meg og de jentene jeg har hatt som knullekompiser har reglen vært at vi ikke skal ha oss med andre så lenge vi er knullekompiser. Det har noe med at man ønsker en viss sikkerhet overfor eventuelle sykdommer man kan pådra seg ved å knulle rundt med mange personer. Har man først en knullekompis som begge er friske, kan man kose seg uten frykt for å pådra seg noe ugrums fordi man vet at personen ikke ligger med andre samtidig som man har masse sex med denne personen.

Og selvsagt har avtalen vært at så fort man har truffet en mulig kjæreste, ja så informerer man knullekompisen om dette, og avslutter forholdet.

Skrevet

Misunnelse gjør blind.

Skrevet

Selvfølgelig kan du hore rundt så lenge du bruker kondom. Han har ikke noe som helst eierforhold til deg. Da hadde dere vært kjærester og ikke knullekompiser vel. Og jeg ville definitivt ikke sagt noe til ham om det. Har prøvd det og det blir det bare bråk av. Gjør som du vil, beskytt deg selv og nyt livet.

Skrevet

Når du har en knullekompis kan det ikke være farlig å ha seg med andre. Om knullekompisen din hadde vært TYPEN din, hadde det vært annerledes. ;)

Skrevet

Utrolig bra sagt. Kunne ikke vært mer enig.

Skrevet

Så lenge du bruker kondom og ikke utsetter noen for smitte, så kan jeg ikke se hvorfor du ikke bare skal nyte livet.

Kos deg!

:)

Gjest Coolaid
Skrevet

Det kommer ann på hvordan dere definerer forholdet deres! Legger dere det samme i forholdet deres, eller er det fare for at du mener dere er knullekompiser og han eventuellt tror dere er kjærester/har noe sammen som kan bli til noe mer?

Men er dere begge bare knullekompiser og det er kun for sex, burde du kunne ha sex med hvem du vil. Du trenger ikke spørre om lov eller at det er greit, men finn ut hva dere begge mener dere har sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...