Gjest Gjest_tara_* Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har plutselig et problem. Jeg har: - en ex, som nekter å innse at jeg har gjort det slutt. Som tar kontakt "hele tiden". -en elsker, som jeg liker ganske godt:hjerte: -en som tar kontakt ofte, men usikker på om han bare vil ha sex eller hva han nå tenker på. Hadde sex med ham før jeg møtte "elskeren" -en annen som er interessert i meg, men ikke jeg i ham. -en som flørter med meg på jobben, og jeg besvarer det, det er jo gøy. Jeg svarer alltid på mld fra alle, og tar mobilen om de ringer. Jeg er med alle, men klarer ikke å slå dem tvert av, jeg liker oppmerksomheten. Han ene har jeg lyst til å ha sex med, men føler på en måte det blir feil mot "elskeren" min. Tror dere han blir fornærmet om jeg har sex med en annen, når jeg er "elskerinna" hans?? Vi er jo ikke sammen, men jeg skulle jo håpt det. Det er han som holder tilbake. Egentlig føler jeg meg ensom, og har veldig dårlig selvtillit...
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Problemet med å ville ha alle er at du til syvende å sist ikke kommer til å få noen.
webgirl Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Har det litt som deg jeg.. dvs, har ikke like mange som surrer rundt i livet mitt akkurat nå, men det har vært slike situasjoner tidligere. Dersom de vet de får noe av deg, så er de der vettu Jeg tror du har det samme problemet som meg.. egentlig lite trygg på deg selv, og forsøker å finne egen bekreftelse i oppmerksomheten fra det motsatte kjønn. Er jo ikke akkurat veldig bra, ettersom man aldri kan ha kontroll over hvem som liker oss eller ikke. Mitt mål er å ha en grunnleggende trygghet i meg selv, kunne se meg i speilet hver morgen, og si at jeg er bra nok - samme om gutta er interessert eller ikke. Men per i dag finner jeg nok mye av bekreftelsen fra gutta. Dette er noe jeg jobber med. Men det er vanskelig!! Men hvorfor skal vi la gutta få lov å "herje" følelsesmessig med oss... Hvorfor skal de bestemme om vi har det bra med oss selv eller ikke?? Typisk jenteproblem dette - eller har gutta det også sånn?? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Han ene har jeg lyst til å ha sex med, men føler på en måte det blir feil mot "elskeren" min. Tror dere han blir fornærmet om jeg har sex med en annen, når jeg er "elskerinna" hans?? Vi er jo ikke sammen, men jeg skulle jo håpt det. ← Du skulle håpt at du var sammen med elskeren din, men ønsker å ha sex med en annen??? Uansett hvem du velger, så vil jeg si at jeg tror en grei kjøreregel er å bare ha sex med en mann, og la de andre være venner. Iallefall hvis du håper på noe mer. Ellers ender du opp uten noen av dem tror jeg, og kan i tillegg bli stemplet som "laus".
Gjest ung24 Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Er kanskje litt der som du er om dagen selv - men jeg har ikke sex med noen. Men har flere som skriver sms til meg - ber meg med ut osv. dog, jeg har ikke vært på date siden nyttår synes du skal holde deg til sex med kun 1 person av gangen - men... er det ikke litt slik det skal være som singel også da? at en kan ha det litt gøy, og møte litt forskjellige folk?
Gjest vsn Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Jeg ville fortsatt med elskeren til jeg traff en jeg ville ha et forhold til. Så får du sex selv om du er singel. Ypperlig.
Gjest vsn Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 og kan i tillegg bli stemplet som "laus". ← Ja, det ville jo vært fryktelig
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Ja, det ville jo vært fryktelig ← Ja, er jo ikke noe moro det da. Hva mente du egentlig med ?
Gjest ung24 Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 regner med at vedkommende som skrev om "laus" tenker i de baner jeg skriver nå: - FOLK KOMMER TIL Å KALLE DEG DET DE VIL UANSETT HVA DU GJØR! derfor, mener jeg en ikke skal tenke på det - men gjøre hva en selv mener er korrekt. Ingen kan vel vite hvem eller hvor mange nettopp DU har hatt sex med - eller i det tillfelle Hvordan tingene ble utført... nei - slutt å bry seg om hva andre tenker-mener-kunne eller ville ha sagt
MsRP Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Nei, hva skal du gjøre med det tro... Velge en eller?
Gjesten29 Skrevet 9. februar 2007 #11 Skrevet 9. februar 2007 Lett å bli litt tullete i hodet når det er slik. Drit i ka andre mener, finn ro, jobb med deg selv og bestem deg for hva du vil- det er lett å tro at man er avhengig av slik oppmerksomhet men etter mine erfaringer er det som regel bare tull av mangel på noe annet. Derfor er det bare du som har svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå