Mamma1 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Vi har akkuratt fått valpen i hus!! Ei nydelig tispe av rasen irsk ulvehund! Storkoser oss!!
Gjest Miss Guided Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer! Jeg har sansen for irske ulvehunder, det er et eller annet med dem som fascinerer meg.
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer!!! Gigantiske bikkjer med fantastisk lynne! :-D Dere har mange gleder i møte
Cherie Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg drømte om en sånn før.. når de legger hodet i fanget ditt så dekker det HELE fanget . Og de øynene da og den farten. En av de penere myndene, eller det er ikke rett å kalle dem pene så rufsete som de er, men dere skjønner hjvor jeg vil henne.
Gjest Tessmira Skrevet 11. februar 2007 #5 Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer så mye, kjempe store og fine hunder :-D
HvittHus Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Gratulerer med kjempevalp. Dere kommer til å få mange gleder, og noen sorger. Ulvehunder har en stor lidenskap i livet,og det er mat. Så dere må nok regne med at dere kommer til å miste noen oster,brød,steiker osv. Men et godt råd er å ikke la henne ha adgang til kjøkkenet. Det reduserer matstjelingen betraktelig. Vi skal hente vår hannvalp den 24 februar,og gleder oss sinnsykt til å få ulvehund i huset igjen. Endret 22. februar 2007 av zellica
monikabrx Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 grattulerer!! Gled deg til du finner ut hva de rekker opp til i tennårne. har nuffe selv.... og når man er leken og nysjærrig på alt, og nesten 2 meter når man står på to og ikke minst altetende er det ikke mye som er trygt. Jo større hund jo mere glede..
HvittHus Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 Her er vår nydelige "lille" ulvehundvalp,som vi skal hente på lørdag. Gjett om vi gleder oss da. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=4374
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Så skjønn! Gratulerer med valp!Jeg har også lyst på ulvehund.
hustufta Skrevet 24. februar 2007 #11 Skrevet 24. februar 2007 Heldiggris....sånn hund skal jeg ha... men først må jeg skaffe meg en større bil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå