Mamma1 Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 Vi har akkuratt fått valpen i hus!! Ei nydelig tispe av rasen irsk ulvehund! Storkoser oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer! Jeg har sansen for irske ulvehunder, det er et eller annet med dem som fascinerer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer!!! Gigantiske bikkjer med fantastisk lynne! :-D Dere har mange gleder i møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg drømte om en sånn før.. når de legger hodet i fanget ditt så dekker det HELE fanget . Og de øynene da og den farten. En av de penere myndene, eller det er ikke rett å kalle dem pene så rufsete som de er, men dere skjønner hjvor jeg vil henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 11. februar 2007 #5 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer så mye, kjempe store og fine hunder :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 13. februar 2007 #6 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Gratulerer med kjempevalp. Dere kommer til å få mange gleder, og noen sorger. Ulvehunder har en stor lidenskap i livet,og det er mat. Så dere må nok regne med at dere kommer til å miste noen oster,brød,steiker osv. Men et godt råd er å ikke la henne ha adgang til kjøkkenet. Det reduserer matstjelingen betraktelig. Vi skal hente vår hannvalp den 24 februar,og gleder oss sinnsykt til å få ulvehund i huset igjen. Endret 22. februar 2007 av zellica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 13. februar 2007 #7 Del Skrevet 13. februar 2007 grattulerer!! Gled deg til du finner ut hva de rekker opp til i tennårne. har nuffe selv.... og når man er leken og nysjærrig på alt, og nesten 2 meter når man står på to og ikke minst altetende er det ikke mye som er trygt. Jo større hund jo mere glede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 18. februar 2007 #8 Del Skrevet 18. februar 2007 Få se bilder av nurkene da!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 22. februar 2007 #9 Del Skrevet 22. februar 2007 Her er vår nydelige "lille" ulvehundvalp,som vi skal hente på lørdag. Gjett om vi gleder oss da. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=4374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. februar 2007 #10 Del Skrevet 23. februar 2007 Så skjønn! Gratulerer med valp!Jeg har også lyst på ulvehund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hustufta Skrevet 24. februar 2007 #11 Del Skrevet 24. februar 2007 Heldiggris....sånn hund skal jeg ha... men først må jeg skaffe meg en større bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå