Gjest Lea Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har et relativt stort PDF-dokument som er høyoppløselig. Dette skulle jeg gjerne ha redusert størrelsen på og gjort lavoppløselig og "e-postvennlig". Originaldokumentet er dessverre utilgjengelig, så jeg får ikke laget PDF-filen på nytt. Finnes det noen funksjon f.eks i Acrobat Destiller som lar meg skrive det på nytt med lavere oppløsning?
Lily Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg vet ikke helt om det funker, men du kan prøve 'PDF Optimizer' under 'Advanced' i Acrobat. Vet ikke om det går når du ikke har originalen, men du kan jo teste
Gjest Lea Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Da skal jeg teste det i morgen. Takk for tipset. PDF-en er forøvrig original, men dokumentet er laget i Publisher og skrevet til PDF. Det er Publisher-dokumentet jeg ikke har.
Lily Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Å, sånn ja.. Lenge siden jeg har syslet med pdf-filer, men jeg tror det kan fungere.
Gjest Lea Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Gjør i alle fall et forsøk i morgen tidlig, så lover jeg å si i fra hvordan det går.
Gjest Lea Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Jeg fikk det til.. men vet ikke helt hvordan. Skrev det i alle fall til destiller, men satte ned dpi fra 1400 til 600 tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå