Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Arnie heller vin i-chimp, som-schnøvler-schikkelig og-kolliderer-med-glassdøra i-saunaen-og-møter-lurveleven-på-vei-inn i det aller helligste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arnie heller vin i-chimp, som-schnøvler-schikkelig og-kolliderer-med-glassdøra i-saunaen-og-schubler-over-lurveleven-på-vei-inn i drømmeland

Skrevet

Arnie heller vin i-chimp, som-schnøvler-schikkelig og-kolliderer-med-glassdøra i-saunaen-og-schubler-over-lurveleven-på-vei-inn i jenta

Skrevet

Arnie heller vin i-chimp, som-schnøvler-schikkelig og-kolliderer-med-glassdøra i-saunaen-og-schubler-over-lurveleven-på-vei-inn-i-nabodama-på-80

Skrevet

Arnie heller terpentin i-chimp, som-schnøvler-schikkelig og-kolliderer-med-glassdøra i-saunaen-og schnubler-over-lurveleven-på-vei-inn-i-nabodama-på-80

Skrevet

Arnie heller terpentin over-lurveleven, som-schnøvler-schikkelig og-kolliderer-med-glassdøra i-saunaen-og schnubler-over-chimp-på-vei-inn-i-nabodama-på-80-som-har-fyrstikker

Skrevet

Arnie heller terpentin over-lurveleven, som-schnøvler-schikkelig og-kolliderer-med-glassdøra i-saunaen-og schnubler-over-chimp-på-vei-inn-i-nabodama-på-80-som-har-testikler

Gjest Madam Felle
Skrevet

Arnie heller terpentin på-lurveleven, som-schnøvler-schikkelig og-kolliderer-med-glassdøra i-saunaen-og schnubler-over-chimp-på-vei-inn-i-nabodama-på-80-som-har-testikler

Skrevet

Arnie heller terpentin på-lurveleven som-schnøvler-schikkelig og-kolliderer-med-glassdøra i-saunaen-og schnubler-over-chimp-på-vei-inn-i-badevakten-på-30-som-har-testikler

Skrevet

Arnie heller isvann-på-resten som-schnøvler-schikkelig og konsenterer seg-om lysvåken-og-edru-Maiken :Nikke:

Skrevet

Arnie legger Maiken som-schnøvler-schikkelig og konsentrerer seg-om lysvåken-og-endelig-edru-chimp

Skrevet

:o Klyp meg i armen... nei forresten - la meg drømme videre. *to* flotte jenter som vil ha oppmerksomhet?

Arnie legger-seg-hos Maiken som-maler-og-purrer-forførende og kikker-bort-på lysvåken-og-endelig-edru-chimp

Skrevet

Dream on!!! :P

Arnie legger-seg-motvillig-hos Maiken som-maler-og-purrer-forførende men kikker-bort-på uimotståelige-og-edruelige-chimp

Skrevet

I will... no.. I am! :ler:

Arnie legger-seg-villig-hos Maiken som-maler-og-purrer-forførende mens-hun vinker-til-seg uimotståelige-og-edrue-chimp

Skrevet

Arnie legger-seg-villig-hos Maiken som-maler-og-purrer-forførende mens-hun vifter-bort hvitløksdunstende-og-fylleåndestinkende-chimp

Skrevet

Arnie legger-seg-ikke-hos slemme Maiken som-maler-og-purrer-men-foretrekker-nydusjete, nynyvoksbehandlede, rosenpustduftende-chimp

Skrevet

Vakler mellom enten å finne fram cola og popkorn og sette meg godt til rette... og å delta i ordkløveriet... :ler: ...ve, dere kjenner meg vel nå - klarer jeg holde munn, tro...? :hoho:

Arnie legger-seg-ikke-hos Maiken som heller-vil dusje-og-voksbehandle chimp

Fy søren så flink jeg er.. tilbake på 7 "ord" og greier!

Skrevet

Arnie snuuuser-inn delikate Maiken som-maler-og-purrer-men-neglisjerer-svettende, hårete, trandrikkende-chimp :sjarmor:

Skrevet

Ups...kræsj

Arnie legger-seg-ikke-hos Maiken som heller-vil dusje-og-behandle seg selv :blunke:

Så får jeg greie meg sjæææl da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...