Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:o

Utspekulerte-Arnie *KLASKERHARDTPÅRUMPA* og-trøster-deretter chimp foran svartøyd-og-sinna Maiken

Maiken (hehe...dette tar jo helt av :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utspekulerte-Arnie *KLASKERHARDTPÅRUMPA* og-trøster-deretter forvirrede-og.forskremte-chimp foran svartøyd-og-sinna Maiken-med-strapon

(...er det fredag idag...?)

Skrevet

:ler: Det var jo det jeg sa...du GÅR på noe i dag!!!

Utspekulerte-chimp *KLASKERHARDTPÅRUMPA* og-trøster-deretter forvirrede-og.forskremte-Arnie foran svartøyd-og-sinna Maiken-med-strapon

Nå??? Like tøff enda???

Maiken

Skrevet

Du vet godt hva jeg går på, Maiken... :wink:

Utspekulerte-chimp Riser-til-rumpa-er-rød og-holder-deretter-bomfast-mot-bakken forvirrede-og-forskremte-Arnie foran svartøyd-og-sinna Maiken-med-strapon

Skrevet

Oki...en dæsj sommervarme, to dråper galskap og 1 L arbeidslyst :wink:

Djevelske-chimp Riser-til-rumpa-er-rød og-holder-deretter-bomfast-mot-bakken forvirrede-og-forskremte-Arnie foran svartøyd-og-nærgående Maiken-med-strapon

Modig mann, Arnie. Mann som tør...

Maiken

Skrevet

Tør og tør, fru blom... ser det ut som om jeg har særlig mye valg...?

Djevelske-chimp surrer-fast-på spisebordet og-tar-godt-tak-i-baken-på forvirrede-og-forskremte-Arnie foran svartøyd-og-nærgående Maiken-med-strapon

:o :o :o

Skrevet

Djevelske-Chimp surrer-fast-på spisebordet og-tar-godt-tak-i-baken-på

forvirrede-og-forskremte-Arnie foran den-svartkledde-lekkre Maiken-med-strapon

:hoho::hoho: (og jeg som ikke har hatt strøm i dag)

Skrevet

Djevelske-Chimp surrer-fast-på spisebordet og tar-godt-tak-i-baken-på forvirrede-og-forskremte-Arnie foran den-svartkledde-lekre-Maiken-med håndjern-med-pels

Skrevet

Uskyldsblåe-nonnedraktkledde-Chimp løser-repene-på Arnie og tar-godt-tak-i-kjakene-hans og-rister-og-klapper-tilbake-den-naturlige-eplerøde-fargen-hans-og-ser-STRENGT-på-Maiken som truende-svinger pisken-og-rasler-med-pelsbefengte-håndjern

Skrevet

Uskyldsblåe-nonnedraktkledde-Chimp løser-repene-på-Arnie og tar-godt-tak-i-staken-hans-og-rister-og-klapper-tilbake-den-naturlige-hardheten-hans-og-ser-STRENGT-på-Maiken som fnisende svinger-pisken-og-rasler-med-rosa-belsbefengte-håndjern....

....puh.....

Skrevet

:hoho:

Bare vent til imorgen....Nå MÅ jeg legge meg!

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Vi venter, chimp... vi venter.

(jadda.. på deg også, Maiken...)

Skrevet

Den-snille-lille-nonnedraktkledde-Chimp løsner-repene-på-Arnie og tar-godt-tak-i-staken-hans-og-rister-og-klapper-tilbake-den-naturlige-hardheten-hans-og-ser-STRENGT-på-Maiken som fnisende svinger-pisken-og-rasler-med-rosa-belsbefengte-håndjern

Skrevet

Den-snille-lille-bunnydraktkledde-Chimp strammer til-repene-på-Arnie og tar-godt-tak-i-staken-hans-og-rister-og-klapper-tilbake-den-naturlige-hardheten-hans-og-ser-MEGETSIGENDE-på-Maiken som fnisende svinger-pisken-og-rasler-med--leopardbelsbefengte-håndjern

Skrevet

Jaha...så det er liksom jeg som skal være den slemme nå da???

Den-snille-lille-bunnydraktkledde-Chimp klapper-igjen-håndjernene-på-Arnie og tar-godt-tak-i-staken-hans-og-byr-den-frem-mot-Maiken som fnisende går-imot-dem-med-djelvelblikk-og-et-MEGETSIGENDE-glis...

Maiken

Skrevet

Den-snille-lille-bunnydraktkledde-Chimp klapper-igjen-håndjernene-på-Arnie og tar-et-godt-tak-i-staken-og-ballene-hans-og-byr-dem-frem-mot-Maiken som siklende-og-småknurrende nærmer-seg-med-djelvelblikk-og-et-MEGETSIGENDE-glis...

Syns Arnie holder avstand idag; eller så sitter han på gjerdet og ser det litt an. Han går kanskje ikke på samme stoff som igår.....

Skrevet

Tipper han sitter på gjerdet og klamrer seg fast, jeg. Tviholdersegfast :wink:

Den-snille-lille-bunnydraktkledde-Chimp klapper-igjen-håndjernene-på-Arnie og tar-et-godt-tak-i-staken-og-ballene-hans-og-byr-dem-frem-mot-Maiken som siklende-og-småknurrende nærmer-seg-med-BrazilianWax-og-et-bestemt-uttrykk

Maiken

Skrevet

Den-snille-lille-bunnydraktkledde-Chimp klapper-igjen-håndjernene-og-kjeften-på-Arnie-svinebundet-sprikende-på-sengen og tar-et-godt-tak-i-staken-og-ballene-hans-og-byr-dem-frem-mot-Maiken som siklende-og-smånynnende nærmer-seg-med-opphetet-BrazilianWax-og-et-rart-uttrykk-i-katteøynene

Skrevet

Iiiihhh....dette begynner virkelig å bli bra!!! :ler:

Den-snille-lille-bunnydraktkledde-Chimp klapper-igjen-håndjernene-og-kjeften-på-Arnie-svinebundet-sprikende-på-sengen og tar-et-godt-tak-i-staken-og-ballene-hans-og-byr-dem-frem-mot-Maiken som purrende-og-smånynnende smører-dem-inn-med-opphetet-voks-fra-nederst-til-øverst-med-et-kjempefornøyd-blikk-i-katteøynene

Maiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...