Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmel!!! HVA??? :o er d dere gjør m meg når jeg ikke er her og kan overvåke dere? Jeg LIKER-IKKE engang George ClOOOOOOOOney....så DET så!!!! Surr meg fast til en jeg liker heller da....

chimp gjør Arnie sjenert når-hun gliser-bredt forlokkende-dandert-over-en-stol-i-utstillingsvinduet-i-Red-Light-District!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o Trodde Clooney var en sånn KG-akseptert-fyr, jeg chimp! Har ikke'no definert forhold til dette ansiktet sjææææl jeg, men trodde vel at jeg gjorde deg en kjempetjeneste når jeg satte deg i denne situasjonen. Og takken er...hikst...snufs...utakknemlige chimp!!! *skal aldri gjøre det igjen*

chimp gjør Arnie sjenert når-hun gliser-bredt forlokkende-dandert-over-en-muskelmann-i-utstillingsvinduet-i-Red-Light-District!

Maiken

Skrevet

Chimp gjør Arnie forelsket når-hun gliser-bredt forlokkende-dandert-over-en-muskelmann-i-utstillingsvinduet-i-Red-Light-District!

(har dere noe i mot og korte ned en liten smule... det blir jo så mye og skrive, og jeg kan jo ikke bare se på heller da.... blir liksom ikke det samme det da)

Skrevet

Chimp gjør Arnie forelsket når-hun gliser-bredt forlokkende-dandert-over-en-dverg-i-utstillingsvinduet-i-Red-Light-District!

Maiken

Skrevet

Chimp gjør Arnie forelsket når-hun gliser-bredt forlokkende-tilbredt-i-dobbeltsenge-til-Arnie

Skrevet

Såsåså!!! Trøste og bære Maiken! Vet jo at du mente d så godt så, lille venn!!! Tørke tårene sine nå og smile pent til chimp og love og skaffe bedre mann NESTE gang vettu.....

Linemor! Kopier og lim tekst! Gjør jeg konsekvent på Setningslek, enten setningene er korte el lange......

Skrevet

:kgsmil:

Pent smil...

Hva med Søviknes???

Chimp gjør Arnie forelsket når-hun gliser-bredt forlokkende-tilberedt-i-dobbeltsenga-til-Søviknes....

Maiken*fnise*

Skrevet

:evil: :evil: :evil:

Maiken gjør Arnie forfjamset når-hun gliser-bredt forlokkende-rosastekt-tilberedt-i-dobbeltsenga-til-Søviknes....

Skrevet

:o Makan!!!

Maiken gjør Arnie forfjamset når-hun gliser-bredt forlokkende-sortkledt-tilberedt-i-dobbeltsenga-på-hotellrommet...

Maiken

Skrevet

Maiken-og-chimp forfører Arnie forrykende når-de smiler-henført forlokkende-sortkledt-men-avkledt-i-førerset-på-fjorårs-Ferrarien...

Skrevet

Maiken-og-chimp forfører Arnie forrykende når-de smiler-henført forlokkende-sortkledt-men-avkledt-i-VIP-seksjonen-av-fremtidens-Airbus-modell...

Maiken

Skrevet

:o :o :o :o :o

Jenter...! Vel - Maikenogchimp, for å være presis...

DERE ER SPENNA GÆRNE!!! Heldigvis... :wink:

Maiken-og-chimp forvirrer Arnie forrykende når-de smiler-henført forlokkende-sortkledt-men-avkledt-i-VIP-seksjonen-av-fremtidens-Airbus-modell...

Skrevet

Maiken-og-Chimp forvirrer Arnie forrykende når-de smiler-henført halvnakne-bakbundene-i-en-seng-på-Ikea

(kortet den litt jeg da... tilgi meg da)

Skrevet

Maiken-og-Chimp forvirrer Arnie forrykende når-de smiler-henført halvnakne-bakbundne-i-en-sofa-fra-Ikea

Skrevet

Maiken-og-Chimp lokker Arnie forrykende når-de smile-henført halvnakne-bakbundene-i-en-sofa-fra-Ikea

Skrevet

Nynner:

I en sofa fra Ikea sitter Arnie og pisker Maikenogchimp...

:o

Hva f... - overse den nynningen, jenter!

Maiken-og-Chimp lokker Arnie sultent-gapende når-de smile-henført halvnakne-bakbundene-i-en-sofa-fra-Ikea

Skrevet

Maiken-og-Chimp lokker Arnie sultent-gapende når-de stønner-lett halvnakne-bakbundene-i-en-sofa-fra-Ikea

Skrevet

Maiken-og-chimp lokker Arnie sultent-gapende der-de snerrer- halvnakne-fastlenket-i-et-bur-fra-Sextoys

Skrevet

Maiken-og-Chimp frister Arnie sultent-gapende der-de snerrer-halvnakne-fastlenket-i-et-bur-fra-Sextoys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...