Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid-beredte-Arnie dobbelt-pirre-slikker grådig Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-potente KrF-politikere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

KrF-politikere??

KrF-politikere???? :o :o :o

Alltid-beredte-Arnie dobbelt-pirre-slikker grådig Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-potente sex-slaver-med-struttende-p***er

Skrevet

:o :o :o

Alltid-beredte-Arnie dobbelt-pirre-slikker grådig Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-potente sex-slaver-med-struttende-p***er

Kom ikke på no'bedre, jeg :ler: Hva er det du går på i dag da, Arnie???

Maiken

Skrevet

Maiken skrev:

Kom ikke på no'bedre, jeg Hva er det du går på i dag da, Arnie???

Samme her....Ble litt satt ut her, for en gangs skyld, men jeg skylder på tropevarmen....

Skrevet

Og..jeg som tenkte: "Ahhh...dette er en nøtt for chimp. Hun kommer sikkert på noe som overgår denne." Istedet sitter vi her, satt ut og småsvette. Lurer fælt på hva Arnie går på...Liker ikke å være målbundet lenge i gangen...skal vi se

Alltid-beredte-Arnie dobbelt-pirre-slikker grådig Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-potente sex-slaver-med-struttende-p***er :o :o

Hmmm...nei. Kom ikke på noe gitt. Fanker'n. Må tenke litt. *svette*

Maiken

Skrevet

Alltid-beredte-Arnie dobbelt-pirre-slikke-fingrer grådig haremspikene-Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-stormkåte sex-slavinner-med-struttende-p****r

Skrevet

Nei, men... jenter!!

Her serverer jeg *den* utfordringen - som jo måtte være midt i blinken for dere, og så sitter dere der målbundne og skylder på... varmen!?!?

:roll: Kom ikke her og kom her og klag til meg om varme.

Alltid-beredte-Arnie på-nakne-rumper-*KLASKER* grådig Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-potente sex-slaver-med-struttende-p***er

Skrevet

Svartøyd-og-svartsinnet-Arnie på-nakne-rumper-*KLASKER* sviende Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-potente sex-slaver-med-struttende-p***er

Maiken (såh...nå begynner det å hjelpe. Måtte drikke litt bare)

Skrevet

:o Sitter du og drikker, Maiken...??

Svartøyd-og-svartsinnet-Arnie *klasker*-*klasker*-*KLASKER* glødende-rød-rumpede-og-klynkende Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-potente sex-slaver-med-struttende-p***er

Skrevet

:o Iiih...ja! Vann...lengter etter Farris. Lengter meg syk!! Hva trodde du da? At jeg satt og drakk whiskey med en iskube i???

Svartøyd-og-svartsinnet-Arnie *klasker*-*klasker*-*KLASKER* glødende-rød-rumpede-og-klynkende Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-potente homsegutter-med-struttende-p***er

Maiken

Skrevet

Svartøyd-og-svartsinnet-Arnie *klasker*-*klasker*-*KLASKER* glødende-rød-rumpede-og-klynkende Maiken-og-chimp foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-stormkåte lesbedamer-med-struttende-pupper

Skrevet

Besatte Maikenogchimp *klasker*-*klasker*-*KLASKER* glødende-rød-rumpet-og-klynkende Arnie foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-stormkåte lesbedamer-med-hengende-pupper

Maiken

Skrevet

Nå byner d å ligne noe.....

Jodlende Maiken-og-chimp *klasker*-*klasker*-*KLASKER* glødende-rød-rumpet-og-klynkende Arnie foran storøyde-bastede-og-bundne-nakne-frådende-stormkåte lesbedamer-med-hengende-kjaker-pupper-romper-og-maver

Skrevet

Åh, ja... Farris...jeg også lengter etter noen å dele to blå flasker med... sukk! Lengter meg syk jeg også!!

(strøket)

:o :o :o

Hva nå...?

Skrevet

Medlidende-Maiken stryker-over glødende-rød-rumpet-og-klynkende Arnie foran domina-antrukket chimp

Maiken (snill :rosaengel: )

Skrevet

Medlidende-Arnie stryker-over glødende-rød-rumpet-og-klynkende Maiken foran domina-antrukket chimp

Snill jeg også... :rosaengel:

Skrevet

Medlidende-Arnie stryker-over skrekkslagen-og-klynkende Maiken foran domina-antrukket chimp

Nei...så snille vi ble da. Det må være...varmen :rosaengel:

Maiken

Skrevet

Medlidende-Maiken stryker-over skrekkslagen-og-klynkende Arnie foran skummelt-pønskende chimp

Skrevet

Medlidende-Maiken stryker-over skrekkslagen-og-klynkende Arnie foran sortkledd-og-skulende chimp

*grøss...så nifst...*

Maiken

Skrevet

Utspekulerte-Maiken *KLASKERHARDTPÅRUMPA* og-trøster-deretter Arnie foran sortkledd-og-skulende chimp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...