Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

*smakte sjokolade, jo*

Sjokolade-sugne Maiken-og-chimp småsmaker påskekriminelt på blåkledde-konfekt-Trøffel og svelger! (gulp!!!)

Maiken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade-sugne Maiken-og-chimp småtygger påskegrådig på blåkledde-konfekt-Trøffel og svelger! (gulp!!!)

Skrevet

Sjokolade-sugne Maiken-og-chimp småtygger påskegrådig på avkledde-konfekt-Trøffel og svelger! (gulp!!! enda en gang)

Maiken

Skrevet

:o Kreeeeeemt...

Sjokolade-sugne Maiken-og-chimp småsuger påskegrådig på avkledde-konfekt-Trøffel og svelger! (gulp!!! enda en gang)

Gjest Anonymous
Skrevet

:oops:

*ikke la meg forstyrre, jeg er bare innom og rødmer litt*

Skrevet

Sjokolade-sugne Maiken-og-chimp småsuger påskegrådig på søøøøte-og-velsmakende KG-gutter og svelger!

Maiken

Skrevet

Sjokolade-innsmurt-glinsende Maiken-og-chimp småsuger påskegrådig på søøøøte-og-velsmakende KG-gutter og svelger!

Skrevet

Sjokolade-innsmurt-marsipan-glinsende Maiken-og-chimp gumler påskegrådig på søøøøte-og-velsmakende KG-gutter og svelger

Skrevet

Sjokolade-innsmurt-marsipan-glinsende Maiken-og-chimp gumler påskegrådig på søøøøte-og-velsmakende KG-gutter og suger... :o

Skrevet

Sjokolade-innsmurte-marsipan-glinsende Maiken-og-chimp slikker påskegrådig på søøøøte-og-velutstyrte KG-gutter og suger

Skrevet

Påske-sjokolade-glinsende-deilig-nakne Maiken-og-chimp suger påskegrådig på svulmende-velutstyrte KG-gutter og svelger (igjen!!)

Skrevet

My god! Må snart ta ferie nå..... :roll::ler:

Påske-sjokolade-glinsende-deilig-nakne-og-ville Maiken-og-chimp suger påskesultent på svulmende-velutstyrte KG-gutter og svelger (igjen!!)

Skrevet

Sjokolade-kremoggele-og-syltetøy-og-coctailbær-og-sirupglinsende-deilig-nakne Maiken-og-chimp slurper grådig på svulmende-velutstyrte KG-gutter og svelger (igjen!!)

Maiken

Skrevet

Nei nuh.... er det på tide å stramme inn litt...

Rødmende Maiken-og-chimp kikker sjenert bortpå sjokoladesaus-på-haka-flekkete KG-gutter og *gulp :o *er.

Puh... det hjalp. Nå kan jeg vente litt med å skru på air conditioning'en.

Skrevet

Rødmende Maiken-og-chimp kikker sjenert bortpå sjokoladesaus-på-haka-flekkete KG-gutter og *gisp'er*

Maiken

Skrevet

Rødmende Maiken-og-chimp kikker sultent bortpå sjokoladesaus-på-haka-flekkete KG-gutter og sikler.

Skrevet

Rødmende Maiken-og-chimp kikker sultent bortpå sjokoladesaus-på-haka-flekkete KG-gutter og *fniiiiiser*.

Skrevet

Rødmende Maiken-og-chimp kikker sultent bortpå sjokoladesaus-på-staken-flekkete KG-gutter og *fniiiiiser*.

Skrevet

Rødmende Maiken-og-chimp kikker sultent bortpå sjokoladesaus-på-staken-flekkete KG-gutter og rigger-seg-til :o :o

Nei, nå får påsken snart komme til jul, tror jeg

Maiken

Skrevet

Rødmende Maiken-og-chimp kikker forbauset bortpå sjokoladesaus-på-staken-flekkete KG-gutter og utbryter:IGJEN???!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...