Philippa Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg trykker alltid på "logg ut" knappen, men neste gang jeg går inn på siden er jeg likevel innloget. Flere som har opplevd dette? Det er for så vidt greit når bruker min egen pc, men jeg har bestilt produkter fra LF på en pc flere har tilgang til (riktignok med passord). Kommer de inn på min side hvis de går inn på LF da?
Philippa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2007 Ingen som vet? Skikkelig kjipt hvis noen bestiller masse varer i mitt navn...
Gjest Borghild Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Be systemet om å ikke huske passordet ditt. Tror det er en knapp du kan trykke på for at pcn skal huske passordet.
GoldenGlow Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 det samme skjer med meg. Men syntes det er helt greit siden jeg aldri husker passord uansett Og er bare oss hjemme som bruker denne pcen.
Philippa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 Be systemet om å ikke huske passordet ditt. Tror det er en knapp du kan trykke på for at pcn skal huske passordet. ← Vet du hvordan jeg gjør det?
Gjest Borghild Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Trykk på den en gang til for å ta vekk krysset. Det skal gå.
Philippa Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 Trykk på den en gang til for å ta vekk krysset. Det skal gå. ← Jeg finner ikke knappen...
Cappuccino Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Du kan prøve alternativer for internett, der sletter du informasjonskapsler og filer.
Philippa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2007 Du kan prøve alternativer for internett, der sletter du informasjonskapsler og filer. ← Det gjør jeg ofte. Når jeg først logger inn en gang er jeg automatisk innlogget neste gang også.
Cappuccino Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Testa dette nettopp. Hvis jeg sletter informasjonskapsler og filer blir jeg utlogga neste gang jeg går på siden, men det må jeg gjøre hver gang jeg har vært på siden. Evt går du inn på (har bare engelsk ie) privacy, legger inn adressen til lookfantastic og trykker block cookies fra denne siden. Det virket også, da var jeg ikke innlogget når jeg gikk tilbake.
Gjest Borghild Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 Hm merkelige greier. Har du prøvd å logge ut og så inn igjen for så å oppheve den knappen med husk passord? Eller slette informasjonskapsler og cookies?
Philippa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. februar 2007 Hm merkelige greier. Har du prøvd å logge ut og så inn igjen for så å oppheve den knappen med husk passord? Eller slette informasjonskapsler og cookies? ← Jeg finner ingen knapp hvor jeg kan oppheve at siden husker passordet...
Cappuccino Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 Evt går du inn på (har bare engelsk ie) privacy, legger inn adressen til lookfantastic og trykker block cookies fra denne siden. Det virket også, da var jeg ikke innlogget når jeg gikk tilbake. ← Gjør som jeg sa her, så er alt i orden.
Gjest Borghild Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 Gå på kontrollpanel, alternativer for internett. Gå så på leserlogg og slett og nederst der er slett passord. Da slettes passordene overalt.
Philippa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. februar 2007 Da har jeg slettet informasjonskapsler og filer på pcen på Blindern, så heretter får jeg bestille produkter når jeg er hjemme. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå