Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gilmore girls er plagsomt....biler har jeg ikke..pannekaker er jeg ikke glad i... det er så kaldt ute også....huffåhuff :)

Skrevet

Neivel da Mrs.Alle-forslagene-våre-er-dumme-å-teit :frustrert:

Neida, bare tuller ;)

Skrevet

hopp 70 ganger opp og ned da kjeder du deg ikke mer

Skrevet

lar meg nå underholde av hotel cæsar :) men hva i all verden skal jeg gjøre etterpå? ( jeg høres ut som en drittunge)....

Skrevet

med den kondisen jeg har og den dårlige stand kroppen min er i ville jeg vært dø før jeg hadde hoppet 20 hopp...... :smoke::klaske:

Skrevet
med den kondisen jeg har og den dårlige stand kroppen min er i ville jeg vært dø før jeg hadde hoppet 20 hopp......    :smoke:  :klaske:

Ta ti hopp av gangen, pust ut og få normalisert pulsen mellom hvert intervall. Stå på!! :ler:

Skrevet

men jeg har aldri vært inne på snikksnakk før og vet dere hva? det var faktisk litt underholdene å lese forskjellige innlegg her :) dette var gøy ;)

Skrevet

Hotel Cæsar er faen ikke underholdning må dere skjønne!

Skrevet

øyyy!!!!det er faktisk mye som skjer der.spenning og drama. er ikke det underholdende så vet ikke jeg :ler: pass munnen din nå!! :fy_fy:

Skrevet
Hotel Cæsar er faen ikke underholdning må dere skjønne!

Du kødder ikke med oss Cæsarfans altså :ler:

øyyy!!!!det er faktisk mye som skjer der.spenning og drama. er ikke det underholdende så vet ikke jeg :ler:  pass munnen din nå!! :fy_fy:

Heeeeeeeeeelt enig!!

Skrevet

du og jeg værjenta..du og jeg... :tommelsmil:

Skrevet

Vi må stå sammen

:klem:

Du har oppdaget Cæsar-tråden vel?

Skrevet

hæ???er det en cæsar tråd her??hvor??nei det hadde jeg ikke lagt merke til!!!at det kunne gå meg hus forbi :sjokkert::sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...