Lassie Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg vet ikke hva scraping er, men hvis du mener scrapping så kan jeg forklare.. Det er rett og slett det man gjør når man lager og dekorerer billedalbum ekstra fine. -her kan du se bilder av forskjellige sider som folk har laget.. http://www.minnehjornet.no/ximage/vimage.c...AEAAB5eD8c&n=12
Gjest synseren Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg mente scrapping ! Takk for svar Lassie! Hvor får en kjøpt dette?
Valkyrien Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Hei Vet at de har begynt å selge det hos Nille nå. Dessuten får du kjøpt hos Panduro Hobby.
Gjest Gitte Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Hvis du bor i nærheten av Oslo er Bikuben på Strømmen en helt super butikk 2 etasjer med scrappe-utstyr
Lassie Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Nille selger papirer billig, ja, men de blekner veldig fort så det anbefales ikke å kjøpe arkene der hvis du har tenkt å scrappe med bilder. Jeg anbefaler deg å bestille fra nettet, jeg. Mine favoritter å bestille fra: Hennes fritid Papertrends Kreativ hobby Papirgleder TreL Papirloftet Der har du noen til å starte med
Gjest Minimi Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Du får også kjøpt litt på bokhandel og hobbybutikker
Montezuma Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Scrapping er kjempemoro! Du får så mye større utbytte av bildene dine, det er avslappende og avkoblende hobby, og ekstra gøy og sosialt om man er flere scrappere sammen! Du kan handle spesielle scrappeting hos Nille, bokhandel, fotobutikker, hobbybutikker, Panduro mm. På nettet er det mange fine scrappebutikker som ble nevnt over, men du kan også finne mye rimelig på ebay, finn og qxl. Om du vil begynne m scrapping anbefaler jeg at du starter sammen med noen, det er som sagt veldig kosleig og ikke minst inspirerende. Det arrangeres også flere scrappekurs, scrappeklubber, og du kan titte rundt på nettet og få masse ideer fra hva ande har laget. Lykke til! Hilsen hekta
Malama Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Anbefaler f.eks et stopp innom www.scrapping.no der er liste over masse norske nettbutikker, og i forumet er det massevis av folk som har denne hobbyen og som gjerne deler av sin erfaring. Å gjøre det sosialt er nok kjempelurt ja. Jeg har papirer, utstyr, og bilder... mend et blir gjerne ikke til at jeg setter igang så ofte. Om jeg gjorde det sammen med noen, så kanskje... (men det krever et ganske stort arbeidsbord da, om man skal gjøre det sammen med en venninne hjemme hos en av dere (evt muglihet til åbruke spisebordet ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå