@lfa Skrevet 19. februar 2003 #1 Del Skrevet 19. februar 2003 Noen som kan reglene mht stipend/lån? Jeg tar deltidsutdanning (10 vt), og mottar stipend og lån. Nå fikk jeg mail fra studieveillederen min om at stipend nødvendigvis ikke er stipend, men like godt kan være lån... :o Jeg er klar over at man kan få omgjort lån til stipend etter eksamen, men er det virkelig slik at stipend kan bli lån sånn uten videre? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 Desverre er det sånn. Du nå selv sørge for at du oppfyller alle kravene for å få stipend. Tror man må ta et visst antall vekt tall i året for å få stipend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. februar 2003 #3 Del Skrevet 19. februar 2003 åjada! Lånekassen er farlig og lunefull... De kan med et pennestrøk øke gjelden din betraktelig. Dette hvis du tjener mer enn 100.000,- per år, eller hvis du på annen måte jukser (det vil si: unnlater å gi opplysninger/oppgir uriktige opplysninger). Mulig de også gjør om hvis du stryker/unnlater å gå opp til eksamen mange nok ganger. Hilsen storkunde hos lånekassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. februar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 20. februar 2003 Uffda... :-? Jaja, jeg får bare håpe det beste, da... Takk for svar i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 24. februar 2003 #5 Del Skrevet 24. februar 2003 www.lanekassen.no tror du finner det meste der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå