Gå til innhold

Er svenske jenter bedre enn norske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe jeg lurer på. Typen min synes at svenske jenter er penere , villere i senga og har bedre kropp enn oss norske jenter. Stemmer dette eller? Jeg har møtt flere av hans sine svenske venninner og de fleste av dem ser jo ut som en glamour modell. Og stemmer det at svenske jenter er bedre i senga enn norske?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest Jarle
Skrevet

Oj, bare hun snakker svensk så blir jeg helt betatt. Det er som en placebo effekt. Jeg tror at de er så mye finere, går imot de med at de er finere, og gjett. Jo hele meg tror de er finere. Så svenske jenter er mye finere enn norske.

Tror du virkelig at så liten forskjell betyr noe? At med en gang du kommer over grensen så vips så blir alle mye finere. Gresset er nok mye finere på den andre siden av hekken. Jeg er overbevist.

Skrevet

og jeg synes svenske menn er mye mer sexy, høfflige og spandable (og hvem hadde trodd det...)... så ja det er en forskjell!

Skrevet

går mest på det språklige, er digg med jenter som snaker dirty på svensk.

ge mig falunkorv håårdt!

Gjest =tentacle=
Skrevet
Det er noe jeg lurer på. Typen min synes at svenske jenter er penere , villere i senga og har bedre kropp enn oss norske jenter. Stemmer dette eller? Jeg har møtt flere av hans sine svenske venninner  og de fleste av dem ser jo ut som en glamour modell. Og stemmer det at svenske jenter er bedre i senga enn norske?

Aner ikke om det stemmer, men det stemmer med mine fordommer i hvertfall. Jeg tror også at de er mer jålete, mer overflatiske og mindre til å stole på i relasjoner enn norske jenter. Det sier mine fordommer om jenter som legger opp til glamourmodell-look og glamourmodell-kroppsspråk, stemmebruk osv. Om det virkelig er flere slike jenter i Sverige enn i Norge, vet jeg ikke.

Skrevet
Det er noe jeg lurer på. Typen min synes at svenske jenter er penere , villere i senga og har bedre kropp enn oss norske jenter. Stemmer dette eller? Jeg har møtt flere av hans sine svenske venninner  og de fleste av dem ser jo ut som en glamour modell. Og stemmer det at svenske jenter er bedre i senga enn norske?

Vet ikke, men er ikke svenskene egentlig veldig like oss da?

CoolDuckie

Skrevet

Hahaha... Noe så dumt!!! Det finnes pene svenske jenter og det finnes pene norske jenter. Og det finnes feite stygge svenske jenter og det finne slike stygge norske... Vi stammer fra de samme forfedrene!

Skrevet

Har en engelsk "elsker" som stadig forteller meg at han er sååå glad han dro til Norge, etter å ha bodd et par år i Sverige og alle jentene der var elendige i senga...

Skrevet

Det er vel ingen forskjell.... og hva er fint med glamour modeller? De ser jo ut som horer hele gjengen! Spesial price just for you my friend!! :ler:

De svenske jentene er vel akkurat like/ulike som oss norske jenter. Dette var et litt teit spørsmål synes jeg.

Skrevet

Hehe, svensker er nok like forskjellige som de fleste andre ;)

Skrevet

Hvorfor er typen din sammen med deg da, hvis han er så glad i svensker?

Han kan sikkert få tak i en, de er ikke så langt vekk! Utrolig frekk og kjip ting å si til deg da, for ikke å snakke om totalt latterlig og tåpelig!!! :ler:

Som nevnt stammer vi fra de samme forfedrene, ingen kan vel se på en jente om hun er norsk eller svensk??!!

En annen sak er jo disse "glamourmodellene", (morsom betegnelse) om du syns de svenske venninnene hans ligner på dem så kan de vel umulig se så bra ut??

Ja, de har silikonpupper, men det ser ikke ut som det stilles noen flere krav... :ler: ... f.eks pene ansikter? Hehe... Tror ikke vi skal likestille det å være glamourmodell med å være pen! Og vill i senga? De er sikkert så opptatt av å ta seg bra ut og posere i enhver stilling at ikke de får tid til å konsentrere seg om selve sexen... :ler:

Skrevet

jeg har fått med meg at det er mange som synes svensker er spesielt sexy. det har jeg aldri skjønt for er det et språk som er slitsomt å høre på (spesielt halvt skrikende på et utested) og, ja jeg vet dette er fordomsfullt, får folk til å høres ut som de er dummere enn de er så er det svensk.

nei, gi meg en dansk MANN any time! :sjarmor:

Gjest Gjest_Jest_*
Skrevet
jeg har fått med meg at det er mange som synes svensker er spesielt sexy. det har jeg aldri skjønt for er det et språk som er slitsomt å høre på (spesielt halvt skrikende på et utested) og, ja jeg vet dette er fordomsfullt, får folk til å høres ut som de er dummere enn de er så er det svensk.

nei, gi meg en dansk MANN any time!  :sjarmor:

Danske kvinns er også bra.

Men det er en god erstatning å stappe pikken langt ned i halsen på ei norsk dame og be hun snakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...