Chelsea Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 Lompe og brød og diverse stæsj oppå pølsa er jo vanlig. Men hva kan man ha ved siden av? Vet jo om potetsalat men er ikke glad i den kremede. Samt at potetmos er godt, men hva med noe mer spenstig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes det er godt med chili, grønn paprika og løk som stekes i pannen sammen med pølsebitene. Ris eller potetmos til og litt sweet-chilisaus. Eller jeg tar wienerpølser og ruller de inni iransk flatbrød med ketchup. En skikkelig hurtigvariant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 7. februar 2007 #3 Del Skrevet 7. februar 2007 Røst er veldig godt til pølser. Jeg river rå melne poteter oppå en ren kjøkkenhånduk. Press så mye vann ut av potetene som mulig. Bland i salt, pepper og en revet rå løk. Revet sterk ost er også godt. Varm en stekepanne, smelt i litt smør/olje og press potetmassen ned i panna. Stek kaken gylden på en side og snu. Stek ferdig til den er mør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 7. februar 2007 #4 Del Skrevet 7. februar 2007 Lag mos av poteter, søtpoteter, kålrabi og gulrot og ha til stekte pølser. Godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 7. februar 2007 #5 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Vi laget pølser med linser og rødvinssjysaus i går. Viktig med gode og ikke altfor sterke pølser i denne retten. Planen min var å bruke noen spesielle grove lammepølser med rosmarin som jeg liker godt, det ville ha vært perfekt match, tror jeg. Men de var ikke å oppdrive i går, så det ble noen sterke pølser med mye hvitløk i stedet, og de ble litt for dominerende. Endret 7. februar 2007 av piaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 7. februar 2007 #6 Del Skrevet 7. februar 2007 ... og et tips til: hjemmelaget rødkål er godt til pølser og potetmos. Spiste det i romjulen med resten av rødkålen fra julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå