radialis Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 jeg har så lyst å kjøpe noe fint til kjæresten min til valentines day, vi har også ett-årsdag på samme tiden omtrent. Men problemet er, at han har alt han trenger!! det er jo så lett å kjøpe noe til en jente, som roser, smykker, konfekt og lignende, men det er jo ikke så vanlig å kjøpe slikt til gutter akkurat.. Men jeg har så lyst til å kjøpe noe koselig, noe fint noe, som viser han at jeg setter ordentlig pris på ham..men har ikke ubegrenset med penger å bruke heller, så dette blir vanskelig..:/ Noen som har noen tips???
Bamse Brakar Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 jeg har så lyst å kjøpe noe fint til kjæresten min til valentines day, vi har også ett-årsdag på samme tiden omtrent. Men problemet er, at han har alt han trenger!! det er jo så lett å kjøpe noe til en jente, som roser, smykker, konfekt og lignende, men det er jo ikke så vanlig å kjøpe slikt til gutter akkurat.. Men jeg har så lyst til å kjøpe noe koselig, noe fint noe, som viser han at jeg setter ordentlig pris på ham..men har ikke ubegrenset med penger å bruke heller, så dette blir vanskelig..:/ Noen som har noen tips??? ← Hva med en god parfyme f.eks.? (Gutter setter pris på å få en parfyme som er sanksjonert og godkjent av madammen ) Billett til et eller annet arrangement (konsert, teater, etc.)? Eller du kan jo prøve å gi han noe mer intimt, sånn som deg f.eks.. Gutter er enkle (takes one to know one), og personlig hadde jeg blitt veeldig fornøyd med å få servert en god middag og en invitasjon til en laaang dusj sammen etterpå +++. Bruk fantasien, og finn ut av hva han har lyst til.
Gjest Gjest mann Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Helt rett. Ikke bruk penger på en tåpelig amerikansk tradisjon. Bruk deg selv. Jeg hadde satt pris på at dama hadde spurt meg om vi i stedet for å kjøpe valentines gaver til hverandre i stedet kunne drikke oss fulle og knulle vilt og hemningsløst. Eller kanskje droppe alkoholen. Bruke tid sammen. Lage et fint kort og skrive noen fine ord. Handelstanden vil at du skal bruke penger denne dagen, ikke la deg rive med. Det er så dumt. Kjøp heller noe fint til fødselsdagen/jul. Bedre det enn masse smågaver.
Gjest Mayamor Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Samboer og jeg gir "gavekort" til hverandre: * pakkekalender (12 til hver) * farsdag/morsdag * valentines day * dagen vi møttes-dag * ingen-grunn-men-jeg-elsker-deg-dag "Gavekortet" kan være: * middag laget av giver * dvd-film som mottager ønsker å se * massage i 30 minutter * kveld med masse kos og sex * massage av skuldre/nakke/rygg Noen ganger gir jeg små gaver til ham, som jeg vet han ønsker seg: * cd * dvd * after shave/parfyme * Pondus bok (samboer er stor fan) - andre bøker * elektrisk pepperkvern (han ønsket seg dette) - annet kjøkkenutstyr
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Ja til boikott av valentines day. Ikke støtt handelsstanden! Ja til å vise at man elsker hverandre hver dag i steden for en dag i året!
momo Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Lag en god middag til han, dekker på bord og har stearinlys og en god vin. Du tar på deg en sexy kjole, høyhelte sko, sminke og fikser håret. Ha sexy undertøy under eller ikke noe. Så er du desserten. Det har vært stor sukse her flere ganger.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Hva med en refleksvest til bilen? Det blir snart påbudt og det viser at du setter stor pris på at han lever og at du vil at han skal fortsette med det, selv når han får motorstopp på E6. I tillegg er det ikke så veldig dyrt - og absolutt noe han trenger - om han har bil.
Bamse Brakar Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Ja til boikott av valentines day. Ikke støtt handelsstanden! Ja til å vise at man elsker hverandre hver dag i steden for en dag i året! ← Jeg skjønner ikke helt dette her. Ok, Valentine's Day har ikke vært en tradisjonell anledning her i Norge, og har blitt hypet her av TV/film, aviser og handelsstanden. Men jeg synes like fullt at dette negative maset omkring Valentine's Day er like hypet. Jeg er idealist av natur, men jeg innser fort at dersom man skal "vise at man elsker hverandre hver dag fremfor bare én dag i året", blir disse dagene veldig platte og kjedelige. Jeg ser ikke noe problem med å feire Valentine's Day - jeg elsker at jeg får en anledning til å virkelig vise jenta mi hva hun betyr for meg. Og samtidig som at det er gøy å overraske kjæresten - noe jeg prøver å gjøre innimellom - er det óg gøy når hun vet at noe kommer til å skje og at jeg likevel greier å ta henne med storm, sant? Hva maset fra handelsstanden angår, får du jo bare la være å bite på da. Selv om julemarsipanen kommer i oktober, og folk flest klager over hvor tidlig den kommer og hvor kommers jula har blitt, så kjøper de den jo likevel! Endret 8. februar 2007 av Bamse Brakar
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 Men jeg synes like fullt at dette negative maset omkring Valentine's Day er like hypet. Så enig Bamse!!! Forslag til billig gave (hvis du absolutt vil gi en ting - ellers er det mange personlige gleder man kan gi!!) Brenn en cd med sanger HAN liker, finn en god bodylotion e.l.
Gjest Mayamor Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Ja til boikott av valentines day. Ikke støtt handelsstanden! Ja til å vise at man elsker hverandre hver dag i steden for en dag i året! ← Men gjør du det selv? En trenger da ikke bruke penger, eller mye penger for den saks skyld, for å vise litt ekstra oppmerksomhet noen dager i året. Synes vi har for lite romantikk - fint å bli minnet på at en er faktisk kjærester ikke "bare" gubben og kjerringen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå