Gå til innhold

å prøve seg på type som har dame

mjau

Anbefalte innlegg

Grunnen til at (nesten) alle svarer "nei" i denne tråden, er fordi det er dette som er politisk korrekt, ergo risikerer man pes hvis man sier noe annet, og det gjør at de som er uenige holder seg vekke fra tråden.

Grunnen til at eg svarar klårt nei, er at eg har vore i den situasjonen, og hatt nok sjølvdisiplin til å sjå bort frå mine eigne kjensler og unngå kontakt med (drømme)mannen. Eg har bestått testen! :):tristbla:

Klart det er kjipt, og enda meir vanskeleg når han tydelegvis var interessert i meg og. Men når han er for svak til å la vere å flørte når han er i eit forhold, så får eg trø til som den sterke parten som tek ansvar og sørger for at ingenting skjer, og bryte kontakt med mannen eg ville ha.

Det er over eitt år sidan, og eg tenkjer framleis på han kvar dag, men angrar ikkje. Ein gong kjem eg over han. Ære, moral og samvit er svært viktige eigenskapar i mi verd (som eg òg klamrar meg til når livet blir strabasiøst, og gjer at eg rakrygga kan møte kjærleikssorgen, eller kva som helst av nedturar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville holdt meg langt unna mannen. Jeg vet nemlig hvordan det er å være den bedratte part, og det er ekstremt vondt, krenkende og sårende. Å påføre en uskyldig tredjepart slike smerter er rett og slett FOR slemt å gjøre. Folk som prøver seg på opptatte menn/kvinner, forstår enten ikke hva de gjør, eller så tenker de bare på seg selv.. Det er faktisk ikke uvanlig at folk får langvarige problemer med sin (psykiske) helse som følge av utroskap, og å risikere og påføre folk dette med åpne øyne, er etter min mening helt forkastelig. Så kan heller noen få lov å kalle meg "politisk korrekt" hvis de vil. Jeg snakker av egen erfaring, ikke av frykt for å si noe upopulært.

edit: trykkfeil

Endret av *Alva*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg aldri på kvinner jeg vet er opptatt. Viser det seg at ei dame jeg flørter med har type, så trekker jeg meg med en gang.

Hvorfor ?

Jeg gidder ikke å kødde med hverken mine eller andres følelser. Hva er egentlig sannsynligheten for at hun plutselig slutter å gjøre noe annet enn det hun lover bare fordi hun blir sammen med deg ?. Marginal. Sånne mennesker ser jeg rett og slett ikke et forholdspotensial i. Sikkert greit som tøm & røm objekter, eller morsom flørt, hvis det er det man er ute etter og er komfortabel med slike løsninger, men det er ikke helt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Det er litt rart dette. Som mann opplever du at det aldri er fler kvinner som er interessert i deg enn når man er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...