Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går terskelen. Hvis du treffer en fyr som er skikkelig grei og dere oppdager felles interesser, men du vet han har dame (du har kansje møtt henne også). Kunne du gjort noe med det hvis du blei litt forelsket, eller betatt? Du vet jo han har dame, liksom, og ingenting tyder på at det går dårlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Det hadde vært såpass liten sjanse for at det førte til noe bra for noen av oss, så det hadde jeg nok prøvd å riste av meg som best jeg kunne.

Skrevet

Nei, jeg hadde latt han være i fred. Jeg har vært i andre enden og kjent hvordan det oppleves, og ønsker ikke at andre skal måtte oppleve det samme.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Da får man heller vente på at det eventuelt blir slutt.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Hvor går terskelen. Hvis du treffer en fyr som er skikkelig grei og dere oppdager felles interesser, men du vet han har dame (du har kansje møtt henne også). Kunne du gjort noe med det hvis du blei litt forelsket, eller betatt? Du vet jo han har dame, liksom, og ingenting tyder på at det går dårlig.

Nei, for det ligger en slags automatisk greie inni meg som gjør at jeg ikke blir betatt eller forelsket i de som er opptatt.

Skrevet

Jeg ville aldri funnet på å bli sammen med noen som jeg møtte mens de hadde kjæreste.

Men jeg synes det er ekstra moro å flørte med nettopp de som er opptatt, fordi jeg liker å "jakte" og da er det en stor fordel med folk som sier nei. Mister jo all respekt hvis de sier ja, men så pen er jeg ikke at det har skjedd enda :ler:

Skrevet

Nei, det ville vært litt kjedelig. Tenk om han faktisk forlater henne til fordel for deg, noe som betyr at han sikkert ikke vegrer seg for og droppe deg for noen andre senere

Skrevet

Nei, har de dame som jeg vet om holder jeg fingrene av fatet. Jeg synes det er ille nok med de som glemmer å si ifra om kjæresten, blir litt leit å plutselig bli oppringt eller få meldinger av en totalt hysterisk jente som lurer på hva f**n jeg driver på med med typen hennes :forvirret:

Så kan jeg unngå trøbbel, så gjør jeg det.

Skrevet

Nei, aldri. Det er skikkeleg råttent gjort, og eg vil ikkje vere ein som er med på å såre andre.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke gjort det. Det er skikkelig ille synes jeg. En venninne av meg er sammen med en fyr som droppa eksen til fordel for henne etter å ha funnet hverandre på en fest og endt opp i senga. Nå er hun konstant hysterisk for at han skal gjøre det samme med henne! Uff, jeg kunne aldri klart det nei.

Skrevet

Niks, hadde ikke tatt bryet. Regner med det ville slått tilbake på meg selv ved en eller annen anledning. Et forhold er arbeidsomt nok, om man ikke skal ha den slags "spøkelser" med på lasset.

Gjest Gjest 1
Skrevet

Nei, innleder ikke forhold med gifte menn men det har skjedd at de har "glemt" å si at de er gift (jobbseminar, konferanser, på byen). Når det skjer, er det en påminnelse til meg på at jeg har gjort et klokt valgt ved å være single.

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet

Er det ekte, og du er OVERBEVIST om at det er ekte, hvorfor ikke, go for it. Kjipt for hun andre, men... truth hurts.

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet

Men husk, det er enten deg eller henne. Det må han også være klar over

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet

Bare ikke vær råtten, som de andre her sier. Og ikke la han være råtten med deg

Gjest Frøken Titt
Skrevet

samtilige svarer nei i denne tråden. hvorfor er det da egentlig så mange som gjør sånt som ts tenker på å gjøre?

Gjest prestekrage
Skrevet
samtilige svarer nei i denne tråden. hvorfor er det da egentlig så mange som gjør sånt som ts tenker på å gjøre?

Fordi det ikke er så lett å styre følelser- kontrollere hvem du forelsker deg i/ blir betatt av?

Fordi det ofte ikke bare er å "glemme" han....

Har vært i begge situasjoner. Jeg var forlovet- men ble forelsket i en annen. Prøvde lenge å få forelskelsen ut av hode- for jeg ville jo at forloveden og jeg skulle holde sammen. Men til slutt klarte jeg ikke lengre og måtte avslutte det forholdet jeg var i.

(Det skjedde ikke noe fysisk mellom meg og han- men i tankene og følelsene var jeg utro mot samboeren min- selv om jeg ikke ville...)

Nå er jeg singel- og har fått alfor sterke følelser for en person som er i et forhold. (heller ikke her har der skjedd noe fysisk). Jeg gjør alt hva jeg kan for å få han ut av "systemet"- men følelsene "stopper" ikke. Vi prøver å ikke ha noe kontakt . Jeg prøver å flørte med andre (men finner ingen jeg vil flørte med). Nå har jeg hatt det sånn i snart 4 mnd...

Jeg er desverre ingen maskin- jeg er ikke utstyrt med en av/på knapp. Skulle veldig gjerne ønske at jeg var det- for forelskelsen er ikke bare en god følelse....

Jeg er bare ei vanlig jente- travelt opptatt med mitt i hverdagen- møter masse spennende mennesker både jobb og fritid- men (desverre) "plassen i hjertet" er opptatt!!

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet (endret)

Venn av meg som svarte i sted. Han som vervet meg hit faktisk, hehe.

Jeg sier se det an, er du fortsatt etter lang tid der på han, prøv deg frem. Er/blir han der på deg også, og ikke bare vil utnytte deg, synes jeg ikke det er noe galt i å fortsette. Bare som kompisen min sa bør du, når tiden er inne, si til han hør her. Du må ta et valg.

Skjønner ikke hvorfor så å si samtlige i denne tråden her sier nei.

Endret av dean de luca
Skrevet

Svaret er JA, jeg kunne nok tenkt meg å utforske han litt. Men, du må huske på at han kanskje han ønsker i pose og sekk, at han er en liten Ole Brumm: "Ja, takk begge deler"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...