Gå til innhold

Dersom du ikke er fornøyd - klager du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du ikke er fornøyd med resultatet hos frisøren - klager du ?

Personlig får jeg meg bare ikke til å gjøre dette og da har jeg jo kun meg selv å takke.

Ikke mange gangene jeg er missfornøyd hos frisøren men i går gikk jeg til en salong jeg aldri tidligere har brukt.

Ble kjempemissfornøyd men bare betalte og gikk ut. :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg har klaget en gang, fordi håret mitt så mer slitt ut etter stussing enn før. Det gikk helt fint det.

Men jeg ville nok ikke klaget dersom problemet var at frisyren ikke passet meg.

Skrevet (endret)
Dersom du ikke er fornøyd med resultatet hos frisøren - klager du ?

Personlig får jeg meg bare ikke til å gjøre dette og da har jeg jo kun meg selv å takke.

Ikke mange gangene jeg er missfornøyd hos frisøren men i går gikk jeg til en salong jeg aldri tidligere har brukt.

Ble kjempemissfornøyd men bare betalte og gikk ut. :frustrert:

Ja, når de ødela håret mitt med to permanenter på 4 dager i sommer (det tok ikke første gangen så jeg klagde, de kjørte på ny, jeg har jo ikke peil, trodde de visste hva de drev med). fikk ikke refundert noe. men jeg var der 6 ganger i tiden etterpå og kuret og stusset gratis (vi avtalte ikke noe fra gang til gang, jeg stakk bare innom alle gangene og sa jeg var dønn fortvilet, jobbet rett ved siden av). Bedre enn ikkenoe ihvertfall. Egentlig burde de refundert pengene. jeg endte opp med helt ødelagt hår og har nå klippet mitt lange fine hår kort som et resultat av dette. Det gjorde jeg i en annen salong!

Endret av kitekatt
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde turt - jeg er litt feig. :rodme:

Men hvis jeg hadde syntes at det så skikkelig fælt ut når frisøren "viser" frem resultatet, så hadde jeg kanskje sagt det spontant. Har ikke opplevd å være misfornøyd, heldigvis...

Skrevet

Jeg skjønner godt at du klaget Kittekatt når håret ditt ble ødelagt.

Det ville jeg også gjort.

Verre når jeg bare fikk farger jeg ikke hadde bedt om.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Å få farger man ikke har bedt om mener jeg helt klart er gyldig grunn for klage.

Skrevet (endret)

Du har uansett fått en annen vare enn du ba om, så jeg synes det er all grunn til å klage. De fleste frisører vil du skal være fornøyd og komme tilbake. Når folk er misfornøyde, får de veldig mye negativ reklame, for folk snakker jo sammen. "Den frisøren der gjorde dette, jeg er ikke fornøyd - ikke dra dit" osv. Synes absolutt du skal ringe jeg.

Edit: :frustrert: LEIFER!!! (har senebetennelse, derfor.... :icon_frown:)

Endret av kitekatt
Skrevet

Ja, jeg har klaget to ganger faktisk.

Den ene gangen var pga. en veldig mislykket permanent (det er maaange år siden) og den andre gangen var det skikkelig fælt klipt... ikke slik jeg skulle ha det. Jeg fikk ny time begge gangene (og fiksa på det), men dro aldri tilbake ;)

Skrevet

Jeg har klaget tidligere en gang, fargen satt ikke ordentlig, og det saa fortsatt ut som om jeg hadde ettervekst dagen etter. Da gjorde de alt paa nytt. Ser ikke noen grunn til aa ikke skulle klage paa slike ting, da er det jo penger bare rett ut av vinduet.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg er heller ikke flink til å klage. Rett og slett for feig. Huff. Har "klaget" bare en gang, men det var egentlig ikke klaging for frisøren sa at syns jeg stripene er for mørke kunne jeg bare ringe også skulle jeg få flere lyse striper gratis. Jeg ringte...

Skrevet
Å få farger man ikke har bedt om mener jeg helt klart er gyldig grunn for klage.

Jepp. Jeg fikk det en gang. Skulle ha gråsvarte striper, men de ble lilla, gitt... Det så man jo umiddelbart, og vi avtalte da at jeg skulle komme tilbake dagen etter (dette var en fredag). I løpet av den dagen hadde jeg egentlig funnet ut at lilla striper var kult, så i stedenfor omfaarging fikk jeg da gavekort på ny time med vask, kur, klipp og føn, i tillegg til shampoo og balsam for fargebevaring.

Skrevet

Sist gang jeg var til frisøren skulle jeg bare ta ettervekst men hun ødela håret mitt med for sterk bleking og det ble misfarvet så hun måtte farve det rødbrunt (mens jeg i alle hår har hatt langt, blondt hår - og det er liksom Meg) og klippe av nesten all lengden på det fordi blekingen hennes ødela hårkvaliteten. Men jeg var så paff og sliten etter å ha sittet i 6 timer i frisørstolen at jeg betalte og tilmed kjøpte en balsam av frisøren, mens jeg hver dag siden har forbannet henne og håper for all del at hun slutter i jobben for det der kunne hun ikke! Men jeg har ikke gått dit og klaget men advarer alle mot å gå til den salongen.

Skrevet

Jeg er også for feig til å klage...

Dersom jeg er misfornøyd, bytter jeg salong. Det har blitt en del salonger opp gjennom! Tror jeg aldri kommer til å bli fornøyd!

(Frisøren der jeg var sist sa hun pleide å sjekke om det var lenge siden kundene hadde vært der, og av og til ringte dem opp. Gruer meg litt til den telefonen ja... :overrasket: )

Skrevet

Jeg ba om SKRÅlugg, men endte opp med vanlig rett avkuttet lugg.. likte ikke resultatet i det hele tatt, men turde ikke si i fra.. :sjenert: venter enda på at den forbanna luggen skal vokse ut igjen så jeg kan få skrå sidelugg!

Skrevet

Av og til skulle man tro de var både blinde og døve.

Skrevet

Jeg fikk en annen frisør jeg kjenner til å se på håret mitt i dag.

Konklusjonen var :

Jeg hadde så absolutt fått en varm brunfarge - jeg ba om en kald.

Stripene synes hun var helt amatørmessige . Store partier mellom stripene og det er lagt striper i tinningen , noe som ser rart ut. Dessuten er de gylde - jeg ba om kalde.

Hun mente at jeg så absolutt burde klage på det.

Hun sa også at det er svært vanelig at folk kommer innom salongen og vil rette på ting og at det ikke er noe som vi som kunder blr være "redde" for.

Hm..jeg tror jeg skal ringe salongen i morgen og klage ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg gjør sjelden noe særlig drastisk med håret mitt. Kun stussing og i det siste noen lysere striper. Men en gang jeg bare skulle stusse håret, holdt hun på en time, og jeg skjønte at hun strevde litt. Hun endte opp med å ta mye mer av lengden enn avtalt. I tillegg skrådde hun ikke håret foran, slik jeg hadde bedt om, men klippet nesten rett lugg på meg. Følte meg som en voksen og kjedelig dame da jeg gikk ut derfra, med brusete hår som stod i en trekant rett ut fra skuldrene. Når hun klippet meg så stygt, kunne hun i det minste tatt i noe anti-frizz så jeg ikke fikk så innmari afro (som jeg ofte får når noen grer for mye på håret mitt).

Burde klagd, men turte ike fordi hun var så hyggelig... Går til samme sted, men sørger alltid for å få en annen frisør.

Skrevet

Jeg har vært misfornøyd èn gang og irriterer meg fortsatt over at jeg ikke klagde.

Jeg sa spesifikt at jeg IKKE skulle ha en bestemt farge.

I speilet hos frisøren så det helt greit ut, men da jeg kom ut i sola, så så jeg at håret mitt hadde skikkelig skjær av nettopp denne ene fargen her i verden som jeg presiserte så tydelig at jeg IKKE SKULLE HA !

Skrevet

Jeg er heller ikke noe flink til å klage. :sjenert: Men en gang gjorde jeg det, og da rettet hun litt på deg mens hun klaget i vei.

Jeg går aldri dit igjen. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...