Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ideen over alle ideer, hadde det ikke vært for at jeg verken kan synge, danse eller spille instrumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Instrument kan jo være så mangt; kam, slurva eller andre verktøy!

Skrevet

Verktøy... det ordet får henne bestandig til å tenke på den kjekke snekkeren hun hadde på besøk for ikke så lenge siden.

Skrevet

Siden da er ikke lenger en spade en spade eller en skrutrekker, for ikke å snakke om en drill.....

Skrevet

Drill, ja - og ho hugsa godt den skrekkblanda fryden ho følte då han snakka om å høvla over ho.

Skrevet

Ho kjende det kribla i hele kroppen - det breide seg utover i fingrana og heilt ned i føttene, kvifor?

(hehe mitt nynorskbidrag)

Skrevet

Kvifor følte ho plutseleg ei slik trang til å åpne døra igjen, og hengi seg heilt og totalt for den kjekke politimannen med den store kølla?

(nynorsken min er på bærtur...)

Skrevet

hard var den åpenbart, men hva var nå dette nye da - det med pannekakerøren?

Skrevet

( :hoho: )

Pannakakerøren stod nemlig inne på kjøkkenbenken da hun sist så etter ...nå kom den rennende etter henne !

Skrevet

"Henne"? Hvorfor la det bladet på bordet? Hvem hadde lagt det der? Var det fler her inne?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Inne i stua sto politimannen sammen med vaffelrøren og proklamerte at "motsetninger tiltrekker hverandre" mens ha svingte med kølla

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Kølla var forøvrig klint inn med vaffelrøre, hvilket var besynderlig ettersom at det nylig hadde vært pannekakerøre.

Gjest sexysadie
Skrevet

hvorfor skulle han stå der og vifte med kølla si var ett skikkelig mysterium.

Skrevet

Mysterium, nei.......har man vaffelrøre på kølla, da vifter man febrilsk med den.

Skrevet

Da blir den nemlig så ren og pen og kan brukes til mangt.

Skrevet

Mangt og meget, mangt å meget sa hun, nå skryter du bare

Skrevet

"Bare kom hit lille venn ...så skal jeg vise deg" sa han .."hvis du ikke tror på meg"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...